Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009

o fp νονός

Tην Κυριακή μαζί με την κοριτσάρα μου, γινόμαστε νονοί σε μια φατσούλα.
Στην αρχή είχα ''second thoughts'' που λένε,
γιατί στον δικό μου κόσμο, οι βαπτίσεις θα είχαν καταργηθεί,
όπως και οι αρπαχτές των παπάδων, αλλά και τα μακάβρια λόγια του ''πιστεύω''.
Επειδή όμως αγαπώ πολύ τα συγκεκριμένα παιδιά,
δαγκώθηκα, ξαναδαγκώθηκα, και θα βάλω στην άκρη τις
''παράξενες ιδέες του Γιάννη'' και θα κοιτάξω να το διασκεδάσω.

Το τραγουδάκι είναι αφιέρωση για την μικρούλα μας.
Να μας ζήσει.

Ο νονός ( χο,χο,χο)

8 σχόλια:

Laplace είπε...

me to kalo :)

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου καλέ μου...(είδες προσπαθώ να κόψω τον πλυθυντικό!)..ε,με συγκίνησε αυτό το ποστάκι,επειδή μου θύμισε το νονό μου και τη νονά μου που είναι δύο άνθρωποι,που αγαπώ πάρα πολύ...αλλά πιά δεν είμαι παιδί,και δεν έρχονται να μου φέρουν δώρα,το Πάσχα,τα Χριστούγεννα...τους είδα πριν κάποια χρόνια στο γάμο της μεγάλης κόρης τους που αγαπώ πολύ,και χάρηκα τόοοσο πολύ...είναι ωραίο να είσαι νονός πιστέυω..!και βαφτισιμιός/ά...υπάρχει πιστέυω κάτι ιδιαίτερο που με ενώνει με αυτούς τους ανθρώπους...και πάντα θα υπάρχει..θα τους αγαπάω πάντα.. άντε με το καλό,και να σας ζήσει το μικρό!.....

ikor είπε...

Άξιος!

Θα δεις πόσο ωραία είναι το να παρακολουθείς να μεγαλώνει αυτό το παιδάκι.

Ανώνυμος είπε...

a, mou aresoun auta.
george

aggelo είπε...

ΚΑΛΗ ΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ... ΘΑ ΔΕΙΣ...

fpboy είπε...

laplace - thank you φίλος !

Αθανασία - γεια σου Αθανασία !
εγώ δεν είχα πολλά-πολλά με το νονό μου και έτσι δεν έχω νιώσει αυτό το δέσιμο που λες.
Αλλά εγώ θα'μαι και γαμώ τους νονούς, χι,χι.

Ικορ - Όντως ! θα το ζήσουμε κι αυτό.

George - Γουστάρεις ε ;

aggelo - Α, εσύ και το παρεάκι σου είσαστν οι καλύτεροι νονοί που έχω δει ever. Αυτό θα πει best friends !

αντωνης είπε...

Παντα αξιος fp!

Η φατσουλα ειναι κοριτσακι;

Να σας ζησει!

:)

fpboy είπε...

Aντώνη καλησπέρα !!!
ναι κορίτσαρος είναι !!!
Σε ευχαριστώ για τις ευχες!