Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

''Μπαχαλάκια'' εσύ, σούπερ σταρ !!!

Αχ μπαχαλάκια μου, πολύ σε θαυμάζω !
Είσαι πολύ μεγάλος star !
Ποιές δίκες στην Τουρκία και ποιές εκλογές στην Φ.ύ.ρ.ο.μ ;
Ποιά κρίση στην Αμερική ;
Ποιό Πακιστάν ;
Ποιοί τσακωμοί στην Ευρωπαική Ένωση ;
Ποιές συντάξεις και ποιοί μισθοί ;

Μπαχαλάκια μου, εσένα προσκυνάνε οι AGB
και όλοι οι καναλάρχες !
Είσαι ο μεγαλύτερος τους star , είσαι μακροβιότερος και απο τον Παπαδάκη
και δεν τους κοστίζεις κιόλας καμάρι μου!
Είσαι φοβερός και τρομερός και γρήγορος πολύ !
Όλοι αναλύουν τι έξυπνος που είσαι και τι ωραία που πετάς την μολότοφ!

Πουλάς περισσότερο απο την Μενεγάκη και την Πετρούλα,
τον Παναθηναικό και την Ευρωλίγκα,
τον Καραμανλή και τον Παπανδρέου !
Oι εχθροί σου λένε πως είσαι ένα δημιούργημα των μίντια
σαν την Μαντόνα και την Μιμή Μτενίση !
Αλλά εμείς ,μπαχαλάκια μου σε θαυμάζουμε όλοι !
Σου δώσαμε τις γειτονιές μας , τα στέκια μας,
σου δώσαμε τα Πανεπιστήμια να αράζεις,
σου δώσαμε το Πασόκ στην Τρικούπη να παίζεις !
Μέχρι και στην έκθεση της Βαβέλ σε είδαμε καλλιτέχνη μου !


Γλυκέ μου , καλέ μου, μπαχαλάκια το ξέρω πως ζητάς τα ίδια δικαιώματα με τον Βουλγαράκη και τον Εφραίμ !
Δηλαδή να τα κάνεις πουτάνα και να μην πηγαίνεις φυλακή !
Κάνε λίγο υπομονή!
Αν η νου-δου το σκεφτεί λίγο το καλό που της κάνεις,
Ποιός ξέρει , ίσως το καθιερώσει
,
όπως υπάρχει η βουλευτική πουστιά που λέμε ασυλία,
να κάνουμε και μια μπαχαλοασυλία !

Μπαχαλάκια μου,
έχεις δίκιο,
για όλα φταίνε οι μπάτσοι και το παν είναι να υπάρχει το άσυλο να τα σπας παλλικάρι μου,
μιας και στο χωριό σου, είσαι το ''καλό παιδί της κυραΛένης'' και δεν σε πέρνει ούτε τσιγαράκι με μαυράκι να ανάψεις.

Μπαχαλάκια μου ,εσύ σούπερ σταρ του Μέγκα και του prime-zone ,
κρίμα που ούτε ταξικός εχθρός είμαι , ούτε ''σίστας'' , ούτε καν ''νου-δου'' να με κράξεις.
Απλά για να πετύχουμε κάτι περισσότερο σαν κοινωνία και στην ζωή μας,
να μωρέ, μήπως να αραίωνες σιγά-σιγά τις τηλεοπτικές σου εμφανίσεις ;
Εντάξει ρε μπαχαλάκια ξέρω, υπάρχει και το ψώνιο στην μέση,
δεν λέω να μην βγαίνεις καν ,
αλλά να, (λέω εγώ τώρα, με όλο το θάρρος), μην παρεξηγηθείς κιόλας και μου σπάσεις δημοκρατικά το κεφάλι,
μήπως , λέω μήπως , να αρχίζαμε να δείχναμε κανα παρκάκι, κανα σχολείο μεταναστών,
καμία δωρεάν συναυλία, να λέγαμε και στους Έλληνες που λένε την Φ.Υ.Ρ.Ο.Μ - Σκόπια,
ότι τα Σκόπια είναι μια πόλη και τίποτε άλλο η αν μας το επιτρέπεις κύριε Μπαχαλάκια εσύ σούπερ σταρ,
να μωρέ θα θέλαμε ( το ξαναλέω αν μας επιτρέψεις ! ) ,
να γίνει και μια συζήτηση για την Τούρκικη ταινία που λέει για το 55 ;

Μπαχαλάκια μου , εσύ είσαι ο σταρ, εκλεγμένος απο τα Μ.Μ.Ε με μεγάλη αυτοδυναμία για 4 σερί τετραετίες,
εσύ θα αποφασίσεις !

υ.γ - Αυτές είναι κινήσεις - http://www.tvxs.gr/v8186 .
Δεν τις είδα στην t.v . Για το σπάσιμο βιτρίνων στην Σαλόνικα όμως,
ήθελα δεν ήθελα, το έμαθα. Αχ μπαχαλάκια , αχ.....

10 σχόλια:

Θεόδωρος Πασσαλίδης είπε...

Νομίζω πια πως έχει χαθεί το μέτρο και πως συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που θέλουν να πετύχουν οι συγκεκριμένοι άνθρωποι. Δεν τους βάζω όλους σε ένα τσουβάλι, θεωρώ πως κάποιοι από αυτούς που τα σπάνε, το κάνουν για κάποιον συγκεκριμένο λόγο και θεωρούν ιδεολογικά την βία και την επίθεση ως μόνη λύση για να αλλάξει κάτι. Οι περισσότεροι όμως είναι κοινοί μπαχαλάκηδες που τα σπάνε απλά για να εκτονωθούν όπως συμβαίνει και σε άλλους χώρους. Με ενοχλεί πάντως η υπερπροβολή αυτών των επεισοδίων από τα αστικά κανάλια και από την άλλη η πλήρης αποσιώπηση συμβάντων όπως πχ αυτό που αναφέρεις στο υστερόγραφό σου.

Όπως και να χει πάντως, βία έχουμε και από τους μπαχαλάκηδες βία και από το κράτος με διάφορες μορφές και τρόπους. Και άποψη μου είναι πως η βία δεν οδηγεί πουθενά.

Αθανασία είπε...

Γειάσου καλό μου...αχαααχαχαχαχχχα! χααααχχαχχα! καλά όχι ότι δίνει ρέστα το κείμενό σου...εξαιρετικό πολύ καλό...αλλά όμως πέρα από τη πλάκα υπάρχει,και το σοβαρό ζήτημα της αναρχίας φυσικά,και της βίαιης συμπεριφοράς των νεαρών..που πιστέυω ότι θα πρέπει να μας προβληματίσει κιάλο πιο πολύ ακόμη και να μας κάνει,να αναζητήσουμε εξήγηση στο γιατί αυτοί οι νέοι έχουν αυτή τη συμπεριφορά,γιατί τα κάνουν γυαλιά-καρφιά,γιατί βγάζουν από μέσα τους τόοοση,κακία,δηλητήριο,απέχθεια για την κοινωνία...;;;;γιατί αντιδρούν έτσι;;;και μήπως έχουμε και εμείς οι μεγαλύτεροι,μερίδιο ευθύνης σε όλο αυτό;;μήπως φταίμε και εμείς για ό,τι γίνεται;;και διάφορα που έχουμε κάνει στο παρελθόν;;;....πιστέυω ότι αυτό είναι ένα θέμα που έχει,πάρει τεράστιες διαστάσεις δεν είναι πλέον τόσο απλό...δεν ότι πάνε μερικοί τρελλοί και σπάνε ότι βρούν μπροστά τους,επειδή έτσι τους τη βάρεσε...είναι κάτι πολύ πιο πολύπλοκο πιστέυω εγώ...και θα έπρεπε να μας προβληματίζει πολύ.....πολύ ωραίο πόστ...

island είπε...

Τα μπαχαλάκια είναι αυτό που λέγει ο Τζιμάκος: Λίγο μπουζουκάκι για να μην χάσουμε τον πελάτη.

Γειά σου φίλε φωτογράφε

fpboy είπε...

Θόδωρας -
Η αλήθεια είναι οτι εγώ πιστεύω οτι οι περισσότεροι ιδεολόγοι είναι και το βασίζω στο οτι τις περισσότερες φορές δεν καίνε οτι ναναι.
Απο την άλλη όμως και οι τρομοκράτες δεν σκοτόνανε οτι ναναι, και οι ναζί δεν σκοτώνανε οτι ναναι, και έτσι μπαίνουμε σε άρρωστο mode.
θα έπρεπε απο μόνοι τους να καταλάβουν οτι έχει καταντήσει αηδία το πράγμα.
Αλλά όσο έχουν την ασυλία και στο Πανεπιστήμιο και στα δικαστήρια, είναι σα να τους θέλουμε, σα να τους έχουμε αφήσει εξεπίτηδες ελεύθερους.

fpboy είπε...

Aθανασία -
Γεια σου Αθανασία !
Έχεις δίκιο οτι αν είχαμε μια καλύτερη και δικαιότερυ πολιτεία,
δεν θα είχαμε τόσους εξτρεμιστές.
Απλά επειδή δεν μπορούμε να τα λύσουμε όλα μαζί, κι ας είναι συγκενονούντα δοχεία τα θέματα,
τα πιάνουμε ένα-ένα.
Να΄σαι καλά !!!

fpboy είπε...

island - Ρε γαμώτο μαθαίνω οτι ο Τζιμάκος δίνει ρέστα στο ράδιο και οτι πέφτει πολύ γέλιο , αλλά όλα στον δρόμο είμαι και δεν τον ακούω.
Καλησπέρα φίλε !

vasikos metoxos είπε...

Επειδή μάλλον πολύ ασχολούμαστε με τα μαλακισμένα ρίξε κανά "καλό μήνα" να γουστάρουμε.

Laplace είπε...

xaxax EPIKH ANARTHSH ADELFE
apo aytes pu les 'GIAYTO GOUSTARW TA BLOGS'
kalo mhna

fpboy είπε...

vasikos - ε-ε-ερχεται....

laplace - xa,xa,xa! επίσης - επίσης !

KitsosMitsos είπε...

Η εύκολη λύση είναι να τους δίνουμε ένα όνομα και ότι για όλα φταίνε αυτοί. Υπεραπλούστευση...
Καλά κάνεις και το στηλιτεύεις!