Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

Σάββατο βράδυ στον ''Σταυρό του Νότου''

Εδώ και κανα χρόνο με έψηνε μια φίλη να πάμε να δούμε τον Γιάννη τον Χαρούλη. Μου είχε πει τα καλύτερα, είναι και ένας γνωστός στο συγκρότημα, άντε λέω να πάμε.
Αλλά όλο κάτι γινότανε και ακυρωνότανε.
Ξέρετε πως είναι αυτά αν δεν δουλεύεις αυστηρά 5ήμερο.
Εχθές επιτέλους τα κατάφερα και αν και δεν ήξερα πολλά τραγούδια του, πέρασα πολύ ωραία και μου άρεσε πολύ η μουσική του αλλά και η όλη φάση.
Φοβερός ερμηνευτής.
Ότι καλύτερο έχει βγει τα τελευταία χρόνια απο Ελληνική σκηνή.


7 σχόλια:

Ταχυδρόμος! είπε...

Θα πάω με την πρώτη ευκαιρία μολίς κατέβω..

Hfaistiwnas είπε...

Καλησπέρα!

Βάσκες είπε...

Ωραίο το τραγούδι.

Λέω να πάω να τον δω. Θενξ for the tip.

Καλησπέρα.

Σοφία είπε...

Είναι υπέροχος ο Χαρούλης και ζηλεύω γιατί δεν έχω καταφέρει ακόμα να τον δω! Πόσο καιρό θα είναι ακόμα στον Σταυρό του νότου; Που ξέρεις; Μπορεί να με φέρει ο δρόμος μου προς τα κει...
Καλό βράδυ!

Σοφία είπε...

Κι εμένα μ' αρέσει πολύ ο Χαρούλης. Θα ήθελα να τον δω live.

fpboy είπε...

ταχυδρόμος - να πας, να πας !!!!

ηφαιστίωνας - γεια σου φίλε !

βάσκες - Έχει πολλά ωραία τραγούδια και θα ακούσεις και κάποια καινούργια ακυκλοφόρητα,
αλλά και ωραίες διασκευές.

σοφία - Έχει πάρει παράταση για δυο ΠαρασκευοΣάββατα ακόμα !
Άκου τι θα κάνεις.(λέμε τώρα!).
Κατεβαίνεις πας Σάββατο Χαρόυλη
και Κυριακή Αλκίνοο Ιωαννίδη.
Ε, και μετά έχεις δει τα καλύτερα...

fpboy είπε...

Σοφία - α, εσύ την έχασες την ευκαιρία σου !!! για φέτος τουλάχισοτν !