Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

Για την πρόταση το Πολυτεχνείο να γίνει Μουσείο




Την βδομάδα που μόλις τελείωσε ο Άρης Σπηλιωτόπουλος πρότεινε το Πολυτεχνείο Αθηνών να γίνει Μουσείο και οι σχολές του να μεταφερθούν στου Ζωγράφου.
Κατ'αρχην, δεν ξέρω πρακτικά αν γίνεται αυτό.
Σκέφτηκα επίσης, πως την ΝουΔου και τον ίδιο τον Σπηλιωτόπουλο τους βολεύει να το παίζουν συνεργάσιμοι και δημοκράτες, κ.τ.λ.
Είναι μεγάλοι λαικιστές και λαμόγια.

Από την άλλη όμως ,
η πρόταση όμως σαν πρόταση εμένα με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο !
Δεν μπαίνω στην λογική ''αριστεροί'', ''δεξιοί'', ''φασίστες'' και ''αντιεξουσιαστές''.
Στα παπάρια μου ο κάθε κολλημένος.
Εμένα με ενδιαφέρει η πόλη και οι άνθρωποι της !
Και οι άνθρωποι στο κέντρο της Αθήνας υποφέρουν.
Όπως και το ιστορικό κτίριο υποφέρει από διαφόρων ειδών φασισμούς, επιδρομές, πλιάτσικα κ.τ.λ εδώ και χρόνια.
Αν έχετε κάποιον που να έχει σπουδάσει εκεί, μπορεί να σας πει τις ιστορίες.

Υπάρχουν λοιπόν, 2 λύσεις.
Η αφήνουμε την κατάσταση στο κέντρο όπως έχει.
Δηλαδή αφήνουμε όποιον γουστάρει να ξεκαβλώνει στο Πολυτεχνείο και στην γύρω περιοχή,
κερδίζοντας έτσι, ηρεμία - τάξη και ασφάλεια στην υπόλοιπη Αθήνα και την αποχαύνωση των ''νοικοκυραίων''- ''ψηφοφόρων'', η
κάνουμε το Πολυτεχνείο Μουσείο δείχνοντας πως το κέντρο της Αθήνας αντιστάθηκε, γέννησε και γεννάει ιδέες , δείχνοντας έναν εναλλακτικό τρόπο ζωής και σκέψης στην (από πάντα!) καρα-συντηρητική υπόλοιπη Ελλάδα.
Και από εκεί ξεκινάμε την αναβάθμιση του κέντρου της Αθήνας με έργα και πεζοδρομήσεις,
όσο είναι ακόμα καιρός.

υ.γ- Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να γίνει ένα δημοψήφισμα για αυτό το θέμα στον Δήμο Αθηναίων ! Τι πιο δημοκρατικό ! Ας αποφασίσουν οι κάτοικοι της Αθήνας για το μέλλον του χώρου. Έτσι πρέπει να λύνονται αυτά τα θέματα το 2009.

10 σχόλια:

NdN είπε...

Οπως ακριβώς τα γράφεις το σκέφτηκα και εγώ. Αδιαφορώ για το επικοινωνιακό μέρος της πρότασης. Συμφωνώ απόλυτα με αυτήν και δεν νομίζω να χρειαζεται καν δημοψήφισμα. Η περιοχή θα ανασάνει και θα σταματήσουν τα επεισόδια σε ένα μεγάλο μέρος της κεντρικής Αθήνας. Επίσης είναι θετικό να υπάρχει ένα μουσείο που θα στεγάσει τα πάντα γυρω από την αντίσταση των Ελλήνων στα χρόνια της δικατορίας.

Laplace είπε...

συμφωνω 100% με το κειμενο σου αδελφε!
ετσι ακριβως παει!
καλο ΣΚ

Unknown είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με το post σου το Πολυτεχνείο πρέπει να γίνει σημείο Εθνικής αντίστασης.
Δεν μπορεί μια μειοψηφεία αναρχικών να το καταπατεί και να το σπάει.
Επείδη έχω μπεί μέσα έχω δεί την εγκατάλειψη απο τις Πρυτανικές αρχές, είναι κρίμα να έχουν καταντήσει ένα μνημείο Εθνικής Αντίστασης.

Συνέχισε να γράφεις τέτοια εξαιρετικά post


Πέρνα μια βόλτα απο την πλατεια, αν θέλεις...

fpboy είπε...

ndn -
Πάντως ξεκοκαλίζοντας χθες και σήμερα την καθημερινή δεν βρήκα παρά ένα ειρωνικό σχόλιο για την πρόταση.
Νομίζω οτι όλα τα κόμματα έχουν συμφέρον να υπάρχει αυτό το θέμα στο κέντρο της Αθήνας.

fpboy είπε...

laplace -
Είναι φοβερό, εδώ και 20 χρόνια να συζητάμε για την κατάσταση στα Πανεπιστήμια και όποτε υπάρχει μια πρόταση να βλέπεις οτι είναι λίγοι αυτοί που πραγματικά θέλουν να αλλάξει κάτι.
Οι περισσότεροι θέλουν να γεράσουν και να συζητάνε για το ''άσυλο'', τους κακούς αναρχικούς η τους κακούς μπάτσους.
εγώ φίλε θέλω να προχωρήσουμε και να συζητάμε άλλα πιο σοβαρά.

fpboy είπε...

παιδί της πλατείας -
και εγώ έχω μπει μέσα πολλές φορές και είχα και φίλους που δεν άνηκαν σε κάποιον πολιτικό χώρο, να σπουδάσουν θέλαν τα παιδιά και φυσικά μου έλεγαν πως όλοι τρέμουνε τους αναρχικούς , όπως ακριβώς και οι διεφθαρμένες , πρυτανικές αρχές.
Μιλάμε για χούντα κανονική.

Clandestino είπε...

Δεν περίμενα ποτέ ότι θα συμφωνούσα με κάποια πρόταση της Ν.Δ., αλλά και εμένα με βρίσκει σύμφωνο.
Υπάρχει βέβαια και η άποψη ότι, οι κυβερνήσεις θέλουν τη δημιουργία "campus" μακριά από τις πόλεις (π.χ. Πανεπιστημιούπολη Γάλλου στο Ρέθυμνο, ή στα Χανιά στο Πολυτεχνείο) έτσι ώστε να μένουν μακριά από τα μάτια της κοινωνίας τα αιτήματα των φοιτητών και οι αντιδράσεις τους.
Τώρα θα μου πείς... ποια αιτήματα; Το ελληνικό πανεπιστήμιο έχει γίνει όπως έχει γίνει με ευθύνη και των παρατάξεων που έχουν στήσει τα μαγαζάκια τους εκεί μέσα.
Άλλο θέμα αυτό όμως. Συμφωνώ λοιπόν με την πρόταση να γίνει μουσείο το πολυτεχνείο. Αρκεί βέβαια να στεγαστεί πρώτα κάπου αλλού και να μην στελνουν τα παιδιά για μάθημα από δω και απο εκεί.

fpboy είπε...

clandestino -
Άστα να πάνε και εγώ νιώθω άσχημα άμα συμφωνώ με την κυβέρνηση !!!
Αλλά το πολεμάω για να κρατήσω το μυαλό μου ''καθαρό''.

PN είπε...

Και τους πήρε και πολύ καιρό να το πάρουν χαμπάρι!!! Έλεος...γιατί εγώ το έχω σκεφτεί αυτό εδώ και 10 χρόνια και στους Έλληνες πολιτικούς δεν είχε περάσει από το μυαλό καν; Είναι η μόνη ουσιαστική λύση στο πρόβλημα των βανδαλισμών του Πολυτεχνείου και είναι και μια λύση ουσίας!!

fpboy είπε...

vk - Είσαι πολύ μπροστά λέμε !!!
Δεν ξέρω γιατί, αλλά νομίζω οτι υπάρχουν πολλά συμφέροντα να μείνουν τα πράγματα όπως έχουν.