Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

To νέο μου γραφείο!




Αν και δεν γράφω και πολλά ''προσωπικά'' τελευταία,
θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια φωτογραφία από το γραφείο μου.
Εδώ και κανά δίμηνο είναι έτοιμο η μάλλον σχεδόν έτοιμο γιατί έχει λίγο δουλίτσα στο εξωτερικό του.
Κόστισε μια μικρή περιουσία αλλά είναι κουκλίστικο.
Κρίμα που δεν έχω και μια φωτογραφία απο το πως ήταν πριν,
να δείτε διαφορά!
Βέβαια όλα αργήσανε να γίνουν τ-ρ-α-γ-ι-κ-ά
ξέρετε πως είναι αυτά.
Ας πούμε, η ταπετσαρία έκανε 30 μέρες να έρθει!
Αλλά εντάξει ότι έγινε-έγινε, τώρα θέλω να σκέφτομαι μόνο τα θετικά
και όχι το άγχος κ.τ.λ
Πρέπει να βγάλω και ένα ψευδώνυμο,
σε ότι γουστάρω βγάζω και ένα ψευδώνυμο.
Που θα μου πάει.....









11 σχόλια:

Γκρινιάρης είπε...

Καλορίζικο!!! Ωραίο είναι!

Hfaistiwnas είπε...

Τέλειο είναι!!!!!
Καλορίζικο και καλές δουλειές!!!
Και η ταπετσαρία καταπλικτική!

fpboy είπε...

Γκρινιάρης - Να'σαι καλά Γκρινιάρη μου!

Ηφαιστίωνας - Θενκς φίλε Ηφαιστίωνα! Υπάρχουν απίστευτες ταπετσαρίες, δεν ήξερα πια να πρωτοδιαλέξω !

Laplace είπε...

kaloriziko!yperoxo!

NdN είπε...

Καλορίζικο! Ελπίζω να πάνε όλα καλά με τις δουλειές και θα ξεχάσεις την ταλαιπωρία!

Σοφία είπε...

Πάρα πολύ όμορφο! Μου αρέσει ο συνδυασμός της ταπετσαρίας με το συγκεκριμένο πάτωμα!
Καλές δουλειές!!!

fpboy είπε...

laplace78 - Ευχαριστώ φίλε! Τώρα αρχίζει η μάχη με τους λογαριασμούς, τα ΤΕΒΕ κ.τ.λ.

ΝDN - Eννοείται θα τα ξεχάσω όλα!
3-4 χρόνια το είχα στο μυαλό μου ένα τέτοιο γραφείο!

Σοφία - Ευχαριστώ Σοφία! Γίναμε και διακοσμητές!

mamma είπε...

Τέλειο! Θα ήθελα να δουλεύω σε τέτοιο χώρο.
Καλές δουλειές εύχομαι μέσα από την ψυχή μου.

fpboy είπε...

mamma - Να'σαι καλά κοριτσάρα μου!
Και εγώ έτσι το σκέφτηκα, όχι για μένα, αλλά για τους φουκαριάρηδες τους πελάτες μου! χι,χι.

Jparalias ή απλά...Γιάννης είπε...

Πανέμορφος χώρος, που πραγματικά σε παροτρύνει να εργαστείς!! Σου εύχομαι καλές δουλειές και να είσαι σίγουρος, ότι το αποτέλεσμα σε αποζημίωσε για οποιαδήποτε αναστάτωση!!

zouri1 είπε...

ωραιος ,καλες δουλειες ,και να το χαιρεσαι