Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

''Σφραγισμένα Χείλη''


Αντιγραφή απο Αθηνόραμα
THE READER Δραματική 2008 (Έγχρ.) Διάρκεια: 123'

Αμερικανική ταινία σε σκηνοθεσία Στίβεν Ντάλντρι, με τους: Κέιτ Γουίνσλετ, Ντέιβιντ Κρος, Ρέιφ Φάινς, Μπρούνο Γκανζ


Στη μεταπολεμική Γερμανία, ο 15χρονος Μάικλ ερωτεύεται την κατά πολύ μεγαλύτερή του Χάνα. Η σχέση τους όμως θα διακοπεί απότομα, καθώς εκείνη θα εξαφανιστεί ξαφνικά. Οκτώ χρόνια αργότερα, ως φοιτητής της νομικής, ο Μάικλ θ' αναγνωρίσει τη Χάνα ως κατηγορούμενη σε δίκη για εγκλήματα πολέμου.

υ.γ - Μέρες προσπαθούσα να την δω! Εχθές τα κατάφερα επιτέλους! Καταπληκτική ταινία, φοβερή μουσική, απίστευτη ιστορία. Αξίζει.
Και έρχονται και άλλες ταινιάρες απο σήμερα...

11 σχόλια:

roadartist είπε...

Έρχονται όντως ταινιάρες!!!
Σκέφτομαι μήπως να αρχίσω να αναρτώ και εγώ για σινεμά αν κάτι μου αρέσει.. Δεν κάνω αναφορές..παρόλο που παρακολουθώ.. Τη συγκεκριμένη δεν την έχω δει ακόμη!
Thank you!

fpboy είπε...

roadartist - να το κάνεις κορίτσαρε ! Εγω είμαι αρρωστάκι με τον κινηματογράφο, τον θεωρώ την ένωση όλων των τεχνών!
Έρχεται και φεστιβάλ Γερμανικού Κινηματογράφου, να δω τι θα πρωτοδούμε....

mamma είπε...

Ναι, γυρίστε το μαχαίρι στην πληγή για μας τους γονείς. Που κάποτε βλέπαμε μία ταινία την εβδομάδα και τώρα δεν βλεπουμε ούτε μία το χρόνο. Άντε μην τα πάρω μέσα στο μεσημέρι.

fpboy είπε...

mamma - Άστα να πάνε.
Μεγάλη ευθήνη...

Sophia Kollia είπε...

Καλημέρα να πω, γιατί από ταινίες, περιμένουμε τη NOVA.

βιολιστης στη στεγη είπε...

Μου έκανε "κλικ" η ταινία. Θα την δώ...
Τα σέβη μου, για το πολύ καίριο:
"Δεν είναι αυτός το κράτος.
Εσύ είσαι το κράτος"!!!

fpboy είπε...

sofia - Δεν κατεβάζεις απο torrent ? είναι φοβερό τι ταινίες έχουνε....
Αν θες να σου πω μερικά.

βιολιστης - Γεια χαρά !!!!
Ε, ναι μωρέ, σιγά μην είναι η αστυνομία ο ''εχθρός''.
Μην βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Να'σαι καλά!

cinderella είπε...

Πρέπει να τη δω. Οπωσδήποτε!!

NdN είπε...

Μπήκε στα "να δω"! Φυσικά θα γίνει download, ε; Κινηματογράφο σε ειδικές περιπτώσεις...

Leviathan είπε...

kai ego perimeno pos kai pos na ti do..otan er8ei me to kalo sti Kavala!!kalispera!

fpboy είπε...

cinderella - Ναι πρέπει! Καλησπέρα !

ndn - Όπως γουστάρεις και αγαπάς!
εγώ είμαι το ανάποδο. Downloading σπάνια, σινεμά συχνά.

leviathan - Γεια σου φίλε ! Ε, ώπου να'ναι θα έρχεται!