Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

O δρόμος της επανάστασης.....



Ωραία λέξη η επανάσταση.
Ωραία και μεγάλη.
Φαντάζεσαι πως γίνεται με δυνατές φωνές, εχθρούς τεράστιους,
κακούς και άσχημους σαν Ορκ.
Μια επανάσταση μπορεί να κάνει κάποιος.
Να επαναστατήσει εναντίον του εαυτού του.

Πολύ σημαντική ταινία ο ''Δρόμος της επανάστασης''.
Θα αγγίξει πολύ όσους έχουν μακροχρόνια σχέση.
Και ύστερα θα αρχίσει η συζήτηση.
Λατρεύω τις ταινίες που είναι τόσο δυνατές,
που αμέσως μετά το τέλος τους, θες να μιλήσεις για αυτές.
''Είμαστε κοντά σε αυτά που ονειρευτήκαμε ?
Είμαστε κοντά σε αυτά που υποσχέθηκε ο ένας στον άλλον ?
Τι να αλλάξει, τι να μείνει ίδιο ?''

14 σχόλια:

Laplace είπε...

θα την δω αν κ ειχα μακροχρονιες σχεσης αλλα δεν εχω τωρα,αλλα θα ξανακανω,οποτε θα με αγγιξει κ εμενα..χαχαχα

καλημερες

Sophia Kollia είπε...

λοιπόν ένα θα σου πω. Στη Θεσσαλία λένε, ο άντρας σου να μη σε ξέρει από το κεφάλι και πάνω. Δηλαδή να μη ξέρει τι σκέπτεσαι.Τα πολλά λόγια είναι περιττά, χωρίζεις πιο γρήγορα.
Άστα!
καλημέρα

fpboy είπε...

laplace78 - όλους μας πέρνει η μπάλα....

sofia - Λες? Εγώ είμαι της κουβέντας....

mamma είπε...

Ενδιαφέρουσα ακούγεται. Ειδικά που μετά θες να κάνεις κουβέντα. Θα με κάνεις να δω τον Κάπριο αν και είχα υποσχεθεί πως θα το αποφύγω.

NdN είπε...

Εγώ θα την δω...και θα συζητήσω!

Τώρα μακροχρόνια δεν την λες τη σχέση, οπότε λες να φάω πόρτα στο σινεμά; Ε, δεν πειράζει, θα την κατεβάσω... :)

fpboy είπε...

mamma - όντως ταινιά με ΝτίΚάπριο!
Αδιάφορος είναι, η Γούινσλετ είναι όλα τα λεφτά.

ndn - χα,χα, άκου πόρτα στο σινεμά!

Leviathan είπε...

8a ti do molis ti feroun stin Kavala!!ti perimeno pos kai pos!!kalispera!! :)

Ο άλλος είπε...

Θα τη δω αλλά πειράζει να αποφύγω την...κουβέντα;

vasikos metoxos είπε...

Και τώρα τι? Θα πρέπει να σου πούμε τι γίνεται μετά? Στο αφήνω να το ανακαλύψεις μόνος σου...

Ταχυδρόμος! είπε...

Μάλλον οι σκέψεις μας είναι παράλληλες.. Την καλημέρα μου!

fpboy είπε...

leviathan - Να την δεις, να την δεις. Ελπίζω να φέρνουν καλά εργάκια στην Καβάλα!

ο άλλος - χι,χι, εννοείται.
εσύ ξέρεις καλύτερα.

vasikos - Και εγώ αυτό λέω πολλές φορές. Θα τα ανακαλύψω όλα σιγα-σιγά.

ταχυδρόμος - Γεια σου Ταχυδρόμε μου !

βιολιστης στη στεγη είπε...

Γιατί προβληματιζόμαστε όταν τα ερωτήματα ξεπηδούν μέσα απο ταινίες που αναφέρονται στις σχέσεις μας, και δεν είμαστε καθημερινά σε εγρήγορση, σε συζήτηση, σε προβληματισμό, σε ετοιμότητα για να τις προασπίσουμε και να τις διαφυλάξουμε;
(Ρητορικό το ερώτημα...)

Clandestino είπε...

Την είδα την ταινία, αλλά επειδή είμαι κομπλεξικός με αυτούς τους 2 ηθοποιούς, δεν πιάνεται η γνώμη μου!
Αλλά δεν κρατιέμαι, θα την πώ.
Που πας ρε Καραμήτροοοο.

fpboy είπε...

βιολιστής στην στέγη - θέλουν τον χρόνο τους αυτά και η καθημερινότητα δεν στον δίνει.
Αυτό φταίει νομίζω.

clandestino - χα,χα, το είδες πάντως.