Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009

Μια βόλτα στο πάρκο...
























































Ήθελα πολύ καιρό να βγάλω μερικές φωτογραφίες για το blog απο το πάρκο στο Γουδί και τελικά την Κυριακή το μεσημεράκι τα κατάφερα.
Το μέρος είναι υπέροχο και έχει τα πάντα.
Απο καφετέρια και ποδηλατόδρομο,
μέχρι άλογα, γλυπτά, κούνιες για τα παιδιά και παλιά τανκ του στρατού.
Τώρα που φτιάχνει και ο καιρός, νομίζω οτι είναι το τέλειο μέρος για μέσα στην πόλη !

Περισσότερες φωτό εδώ
http://onefinephoto.blogspot.com/

Καλή βδομάδα σε όλους !










7 σχόλια:

Γκρινιάρης είπε...

Όμορφα! Και δίπλα μας!

Καλά, μέσα Γενάρη και "φτιάχνει ο καιρός" εκεί; :)

Hfaistiwnas είπε...

Το πάρκο στο γουδί είναι;;;
Και εγώ νόμιζα Μιλάνο!!!!
Ωραία είναι πάντως!!

Κούκος είπε...

Ευχαριστούμε για τη ξενάγηση!
(Πολύ καλή δουλειά)

mamma είπε...

Μου το είχε αναφέρει μια φίλη αλλά δεν είχα φανταστεί ότι είναι τόσο ωραία! Το ΣΚ που έρχεται θα το επισκεφτώ οπωσδήποτε.

fpboy είπε...

Γκρινιάρης - Σου έχωσα το μαχαίρι στην πληγή ε ?
17 βαθμούς είχε σήμερα....

Ηφαιστίωνας - Ωραίο και 10 λεπτά απο το σπίτι μου !

Κούκος - Να'σαι καλά ! Το γύρισα σχεδόν όλο, μόνο τα άλογα δεν έβγαλά ρε γαμώτο. Next Time.

Mamma - Να πας, να πας! θα περάσεις πολύ ωραία.

ikor είπε...

Καταπληκτικό! Τόσο πράσινο, μέσα στην πόλη.

Ιδανικό μέρος για βόλτα, πολύ όμορφη ανάρτηση.

fpboy είπε...

ikor - Να'σαι καλά ikor.
Eίναι πολύ ωραίο μέρος το πάρκο στο Γουδί! Είμαι και κοντά και έχω πάει αρκετές φορές.