Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

Νύχτες Πρεμιέρας - Top 10 περίεργων τίτλων!


Και αφού έβγαλα απο μέσα μου, όλο τον αρνητισμό της βδομάδας στο προηγούμενο ποστ,
ώρα για χαλαρουίτα με τους τρελούς - μουρλούς - προβοκατόρικους τίτλους ταινιών από τις φετινές Νύχτες Πρεμιέρας που μόλις άρχισαν .
Μακάρι να'ναι τόσο καλές ταινίες, όσο ενδιαφέρον έχουν οι τίτλοι τους....
Λοιπόν, το δικό μου
ΤΟP 10 περίεργων τίτλων.
Δικό σας......

1 . '' Ακόμα και οι Μπάρμπυ μελαγχολούν ''. (Χρυσός Φοίνικας και έτσι! Πολύ μπροστά ο τίτλος).
2. ''Παραλογισταν''. ( να δεις που θα'ναι για το ελληνικό δημόσιο αυτό!)
3. ''Ο άνθρωπος-λεοπάρδαλη''. (πάει ο άνθρωπος-αράχνη τώρα! θέλω να δω λαιμό.)
4. ''Είμαι, γιατί είμαστε!'' ( αμ, πως ! αμ, πως !είμαστε για να 'μαστε)
5. ''Ουράνιο τόξο γύρω από τον ήλιο''. ( ρισπεκτ! γουστάρω. θα έχει ωραίες γυναίκες να μου το θυμηθείτε)
6. ''Περπάτησα με ένα ζόμπι.'' ( και που πήγατε δηλαδη ? )
7. ''Πιο πολύ, πιο δυνατά, πιο μακριά''. ( βρήκα τίτλο για να συνοδεύσει τα μωρά του Οκτωμβρίου! πολύ σεξουαλικός τίτλος)
8. ''Πέτρα, ψαλίδι, χαρτί ''. ( τζαμί - κρυφτό - σχινάκι)
9. ''Ποδόσφαιρο με τσαντόρ ''. ( και μπάσκετ με ροκφόρ ?)
10. ''Τζακ Μπρουκς - Σφαγέας Τεράτων ''. ( Πως ήταν ο Φωστήρας ο φονέας των γιγάντων,
ε, πάρε και έναν σφαγέα τεράτων''.

Κόλαση....




7 σχόλια:

Laplace είπε...

''Πέτρα, ψαλίδι, χαρτί ''
χαχαχαχα

vasikos metoxos είπε...

Τέτοιες κριτικές κάνει και ο Δανίκας μου φαίνεται...

Hfaistiwnas είπε...

xaxaxa Ωραίο τίτλοι όμως! Είναι να τους βάλεις στην κρεμάλα (το παιχνίδι στο χαρτί λεω) και να ψάχνει ο άλλος ώρες! χεχεχε!

roadartist είπε...

:)))))
Μακαρι να βρω χρονο να παω σε καμια καλη! Φιλακια ;)

elf είπε...

Αν είναι αληθινοί, τα θερμά μου συγχαρητήρια, υπάρχουν ακόμα ελπίδες για ανάκαμψη της 7ης Τέχνης.
Αν είναι δικοί σου, τα συγχαρητήρια διπλά!
Έτσι ή αλλιώς, γέλασα πολύ μεσημεριάτικα.
Καλό Σαββατόβραδο!

fpboy είπε...

laplace78 - χα,χα,χα, θεικό!

vasikos metoxos - Ε, όχι και Δανίκας. Τον αντιπαθώ τον τύπο, μου βγάζει μια κακία.

hfaistiwnas - για παντομίμα είναι οι τίτλοι!!!!

roadartist - Που να πρωτοπάς ? Εγώ θα δω 2-3 και μετά σιγά-σιγά τον χειμώνα θα βλέπω και όσες βγαίνουν σινεμά.

elf - Γρια σου elf ! Καρααληθινοί είναι οι τίτλοι ! Υπάρχει έμπνευση λέμε ! Δες τους στο www.aiff.gr!
Τα λέμε!

KitsosMitsos είπε...

Θέλει χρόνο ρε γμτ. Θα ήθελα να δω αρκετές από αυτές.