Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

back in Athens


Ωραίο το τριημεράκι στο Γαλαξίδι.
Ωραία και η φωτογράφηση και όλα καλά.
Φωτογραφήσαμε και το πάρτυ των παιδιών την Παρασκευή και φυσικά τον γάμο και την δεξίωση το Σάββατο.
Αλλά η μαγική μέρα ήταν η Κυριακή που είχα ξεμπερδέψει με όλακαι ήμουνα τουρίστας.
Έκανα όλη μέρα ποδήλατο με τον κολλητό μου που είναι απο εκεί.
Είναι και flat το χωριό, λέει για τέτοια φάση.
Ήταν μια πολύ ωραία στιγμή που μου έχει μείνει, βράδιαζε,
τα 2 φιλαράκια την είχανε πέσει σε κάτι παγκάκια και τους είχε πάρει ο ύπνος,και εγώ duracell να πηγαίνω πάνω-κάτω με το ποδήλατο,
να βουτάω στην θάλασσα και μετά ξανα ποδήλατο για ώρες!
Και το βραδάκι είμασταν καλεσμένοι σε ένα γειτονικό χωριό για προβατίνες και αρνάκι.Ωραίες φάσεις.
Πολύ Ελλάδα το όλο σκηνικό.
Χαλαρά, τεμπέλικα, ηρεμα και απίστευτη φύση γύρω σου.
Όσο για το ''πραγματικό'' κρέας είναι πολύ σκληρό το τιμημένο!
Ρε, πονέσανε τα δόντια μου λέμε!Πλάκα είχε.
Μονο το νέο ότι έχασε η Πανάθα πήγε να μου χαλάσει το κέφι.
Σκέφτηκα όμως οτι τα χανουμάκια θα τιμωρηθούν στον δεύτερο γύρο με την κλασσική 4άρα,για το κακό που μας έκαναν και ηρέμησα...Χε,χε.
Γυρνώντας την Δευτέρα πετύχαμε μια Αράχωβα που έκανε κρύο μεσημεριατικά και όλα,μα όλα ήταν άδεια η κλειστά!
Και γαμώ τα τοπία το χωριό άδειο.
Α,και το άσχετο, στην Αράχωβα φτιάχνεται υπόγειο parking!Δεν ξέρω αν υπάρχει άλλο χωριό στην Ελλάδα που θα έχει υπόγειο parking,εμένα πάντως μου έκανε τρελή εντύπωση!
Ωραία, ωραία......
Θα αρχίσω τις ειδικές τιμές για φωτογραφήσεις εκτός Αθηνών μου φαίνεται.....
υ.γ- και μια φωτό απο κινητό για το Σοφάκι.

4 σχόλια:

Σοφία είπε...

Καμιά φωτογραφία από Γαλαξίδι και Αράχωβα θα δούμε;;;

fpboy είπε...

Σοφία καλησπέρα , μας φάγανε τα κλικ για λόγους δουλειάς και δεν τράβηξα τίποτα πέρα απο αυτό......

Σοφία είπε...

Όχιιιιι! Μας το χαλάς τώρα :-(

Hfaistiwnas είπε...

Kαλωσορίσατε!!!
Προβατίνες και αρνάκι; Πάσχα μου θύμισες!!!! λολολ!