Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

Στρες

Έχω την αρρώστια.
Πάντα την είχα.
Απο παιδί.
Ένα βάρος αριστερά γύρω από την καρδιά μου.
''Νευρόπονοι'', είπαν οι γιατροί στους γονείς μου όταν ήμουν μικρός.
Κακές σκέψεις που σε φουντώνουν και ιδρώνεις.
'Ενας σχεδόν μόνιμος εκνευρισμός που πρέπει να τον καλμάρεις για να μην εκραγείς
εναντίον κάποιου που δεν το αξίζει.
Το χειρότερο πιθανό σενάριο να τρέχει σαν ταινία στο μυαλό σου.
Δεν το ελένχεις.
Το βράδυ εκεί που πέφτεις για ύπνο να σου έρχονται όλες οι έννοιες μαζί
και να σου φωνάζουνε ''τι θα κάνεις με μας, ε? τι θα κάνεις ?''.
Να τις διώχνεις, να ξανάρχονται, και πάλι από την αρχή.
Η καλή σου να σου ζητάει να μην στριφογυρίζεις για να κοιμηθεί
και εσύ να την κάνεις για το σαλόνι.
Να σε παίρνει ο ύπνος και να ονειρεύεσαι πάλι τις ίδιες έννοιες και τα ίδια θέματα.
Έχω την αρρώστια.
Τι θα κάνεις με αυτό ?
Τι θα κάνεις με το άλλο ?
Πότε θα πάρεις τα λεφτά απο εκεί?
Πότε θα τα δώσεις αλλού ?
Τι θα πρωτοκάνω αύριο ?
Και είσαι πάντα μόνος σε αυτές τις φάσεις.
Πολύ μόνος και αυτό είναι το χειρότερο.
Αnd you cant stop,
είσαι μέσα στο σύστημα τώρα.

9 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Είσαι πολύ αγχώδης και πρέπει να απαλλαχτείς! Μήπως να μιλούσες με κάποιον ειδικό; Γιατί μαζί με όλα τα άγχη έρχεται και αυτό καθαυτό το άγχος για το άγχος..
:) Μην ανυσηχείς όμως, πιστεύω θέλει λίγη προσπάθεια και θα τα καταφέρεις..
Ότι είναι να κάνεις, να σκέφτεσαι ότι το κάνεις για σένα και για το καλό σου και για το μέλλον σου! :)

Laplace είπε...

κ εγω τρομερο προβλημα με το αγχος κ πολλοι ακομα..αστα,θα μας φαει

αντωνης είπε...

Μηπως να επαιρνες και κανενα λογιστη, οταν ανοιξουν οι δουλειες;
(εμεις δλδ κλεφτες θα γινουμε;)

Καλμαρισε το το αγχος αυτο οσο μπορεις!
:)

elf είπε...

Ομοιοπαθής. Έχεις δοκιμάσει ασκήσεις αναπνοής; (σοβαρά μιλάω).

Σοφία είπε...

Εγώ πάντως αγχώθηκα απλά διαβάζοντας την ανάρτησή σου!!

fpboy είπε...

hfaistiwnas - Μωρέ προσπαθώ, αλλά δεν τα καταφέρνω πάντα....

laplace - Μιλάμε για 10 μέρες ήμουνα γάμησε τα. Τώρα συνέρχομαι.

antwnhs - Καλμάρω,καλμάρω.

elf - Όχι, δεν έχω δοκιμάσει! Πως γίνεται? Με ενδιαφέρει.

σοφία - Που σημαίνει οτι το μετέφερα σωστά. Γάμησε τα.

KitsosMitsos είπε...

Όλοι είμαστε μες στο σύστημα. Το θέμα είναι να το αφήνουμε πίσω στη δουλειά όταν φεύγουμε... Γιατί αλλιώς...

Ανώνυμος είπε...

loipon file kai egw mia apo ta idia. to mono pou boh8aei kamia fora einai na diabazw poihsh (seferhs einai gamatos)

trelodoc

fpboy είπε...

έλα ρε doctor , που χάθηκες ?
Τι λέει το Βέλγιο ?
Στείλε κανα mail.