Κυριακή 26 Ιουλίου 2009

Θέλω διακοπές 3 (η ώρα πλησιάζει !)


Μια βδομαδούλα ακόμα , μια βδομαδούλα !

Χθες τελείωσε ένας μεγάλος γολγοθάς που ξεκίνησε τον Μάιο και κράτησε 3 μήνες.
7 μέρες την βδομάδα δουλειά, δεν είναι καθόλου εύκολο.


Το επόμενο Σάββατο το γραφειάκι μου
κλείνει μέχρι τις 17 Αυγούστου.
Μου δίνω άδεια.
Φινίτο - Εξαφανιζόλ - Γκειμ Όβερ.


Το θέμα είναι να κλείσω και το κινητό βέβαια,
η έστω να το ανοίγω μια- δυο ώρες την ημέρα
για να μπορέσω να νιώσω πραγματικά ελεύθερος.
Λέμε με την κοριτσάρα μου, να ξεκινήσουμε με ένα τριημεράκι στο χωρίο της,
και ύστερα να περάσουμε απέναντι στην Βόρεια Εύβοια για κάμπινγκ.
Η φάση είναι πως θέλω να μείνω και στα 2 οργανωμένα κάμπινγκ της Βόρειας Εύβοιας
( Ροβιές και Αγία Άννα), αλλά δεν ξέρω ακόμα πως θα το κάνουμε
και αν θα βρούμε κιόλας !
Μετά κάπου στις 8 - 10 Αυγούστου θα την πέσουμε στο πριγκιπάτο μου στο Λουτράκι
( το οποίο μου έχει λείψει τραγικά ! )
και θα πέσει η τεμπελιά του αιώνα.
Νιρβάνα.
υ.γ - Δεν έχω πάει ποτέ στην Βόρεια Εύβοια , οπότε κάθε πρόταση δεκτή !






7 σχόλια:

Laplace είπε...

Kalhspera file
apo Boreia eboia den kserw,mono aliberi exw paei k xalkida..

Loutraki gamaei lemeeeeee

ante,tha perasei h ebdomada..

kalh ebdomada,na perasei tsak mpam xwris na thn katalabeis

Σοφία είπε...

Mε το καλό και καλά μπάνια!

Dimos El Grec είπε...

kali ksekoutasi!!!!!!

mamma είπε...

Αυτά είναι νέα!

Καλά να περάσετε και κυρίως καλή ξεκούραση.

fpboy είπε...

laplace - Μια χαρά θα είναι.
Ήταν γαμάτη χρονιά αυτή, πολύ γαμάτη.Αλλά και με πολύ κούραση.

Σοφιά - Θα μουλιάσω λέμε....

Δημοσθένης - Σε ευχαριστώ, να'σαι καλά !

mamma - Ε, μα, δεν πήγαινει άλλο.... άμα δεν κάνεις και ένα καλό off.

Ταχυδρόμος! είπε...

Καλές διακοπές!!!

Hfaistiwnas είπε...

Μια εβδομάδα??? Ουάου!!!
Σε ζηλεύω!!!!
Καλά να περάσεις πάντως όπου και να πας!