Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Θέλω διακοπές 2...




Αλλά διακοπές δεν παίζουν.
Ούτε καν ελεύθερα Σαββατοκύριακα
Αυτό το ποστ είναι αφιερωμένο στα πράγματα που μου φτιάχνουν το κέφι μέχρι
να την κάνω απο την Αθήνα.


make my day 1 -
To παγωτό.
Με τρέλα !
Τρώω κάθε μέρα.
Με το που πήγα Αγία Παρασκευή να καταλάβετε,
άνοιξε και Παγωτομάνια !

make my day 2 -
Tα θερινά σινεμά στα ανατολικά.
Αγία, Χαλάνδρι, Φιλοθέη, Ψυχικό, Παπάγου.
Σιγά - σιγά θα τα μάθω όλα.
Καλή φάση.

make my day 3 -
Το κάψιμο με το ''κάτι τρέχει με τους δίπλα'' τα μεσημέρια της Κυριακής.
Ματσούκα , Ρένος ΄, μιλάμε για ρεσιτάλ !

make my day 4 -
Η δροσιά τα βράδια στο νέο μου σπίτι.

make my day 5 -
Τα εσπρεσάκια που πίνω στις 11 το βράδυ στο μπαλκόνι.
Ναι, το ομολογώ, πίνω ζεστό καφέ και το καλοκαίρι και μάλιστα βράδυ.
Είμαι πρεζάκι , τι να κάνουμε !

υ.γ - Μύλος , Πάρος, Κύπρος, Σάμος, Κάρπαθος, Νέα Υόρκη, Αστυπάλαια, Βόρεια Εύβοια, Αίγυπτος, Ταυλάνδη,
Τυνησία, Ρέθυμνο, Χανιά, Βόρεια Αγγλία, Σκόπελο, Κεφαλλονιά είναι λίγα μόνο απο τα μέρη που ''γνωστοί και φίλοι'' την έχουν κάνει τον τελευταίο καιρό !
Κόλαση......


υ.γ - Δεν κλαίγομαι, μια χαρά περνάω, την πλάκα μου κάνω.....

7 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Μια χαρά περνάς πάντως!!!

αντωνης είπε...

και που ειναι αυτη η Παγωτομανια;

fpboy είπε...

hfaistiwnas - Σχεδόν πάντα περνάω καλά. Είναι στον χαρακτήρα μου !
Μόνο όταν χάνει ο Παναθηναικός γαμιούνται όλα.

αντώνης - Στην πάνω πλατεία, απο την μέσα μεριά !

mamma είπε...

αυτό με τον ζεστό καφέ το κάνω κι εγώ!

Σοφία είπε...

Για τα άλλα δεν ξέρω, πάντως στη βόρεια Αγγλία πρέπει να έχει 15 βαθμούς και βροχή αυτή τη στιγμή (καθότι εδώ έχει 17 και βροχή) οπότε εκεί που είσαι είσαι σίγουρα καλύτερα!

fpboy είπε...

Σοφία - Το ξέρω , το ξέρω , είναι η κοπελιά μου αυτή την στιγμή στην Βόρεια Αγγλιά !
Είστε εντελώς παρακμή λέμε !!!!!
Μελανχολία θα πάθαινα,
θα έγραφα ποιήματα και τρύπιους στίχους !

fpboy είπε...

mamma - Γεια σου ρε mamma με τις παραξενιές μας !