Πέμπτη 9 Ιουλίου 2009

Θέλω διακοπές 1



Αχ, αυτά τα απογεύματα στον Σίμο.......



Αυτό τώρα νομίζω οτι είναι στην Πρέβεζα!
Αν ξέρει κανείς.......




αχ και βαχ., Πόρτο Κατσίκι, πρώτες διακοπές με το πρόσωπο,
απίστευτο μέρος και με μια υπέροχη ταβέρνα με πλατάνια στον γυρισμό.......





πω,πω,πω,πω, η Ιταλίδα στα Κουφονήσια.......
Πολύ ομορφιά αυτή η χώρα.







Μαγική Κρήτη, που όσες φορές και να πας λίγα για αυτήν θα ξέρεις....






Νάξος , θεικά πρέπει να'ναι.



υ.γ 1 - Δυστηχώς - δυστηχώς , όχι μόνο δεν ετοιμάζομαι για διακοπές αλλά για ένα απο τα πιο εξαντλητικά Π-Σ-Κ της ζωής μου, με 5 φωτογραφήσεις σε διαφορετικά μέρη ! Που θα πάει, θα περάσει - που θα πάει θα περάσει - που θα πάει θα περάσει ( το γράφω μέχρι να το πιστέψω!).

23 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Εννοείται θα περάσει και θα είσαι μια χαρά μετά έτοιμος για διακοπές!!!!
Δεν έχω λόγια για τις φωτό.. απλά ζηλεύω!!!!

aggelo είπε...

ΚΟΥΡΑΓΙΟ BRO... ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ...

αντωνης είπε...

Οταν βαζεις στην ιδια αναρτηση και Παργα και Πορτο Κατσικι και Αγιο Προκοπη και Φαλασαρνα κτλ κτλ τοτε δεν μπορει παρα να ζηλεψει κανεις.

Καλες φωτογραφισεις!
(μηπως θες καμια βοηθεια με αυτα; γενικα μιλαω, ενεκα που ειμαι και στην κακουργα ανεργια...)

:)

NdN είπε...

Θα ερθουν και οι διακοπές...υπόμονη! Ολοι στα ίδια είμαστε!

Run Boy Run είπε...

Δεν θέλω ηττοπάθεια... όλα μια ιδέα είναι. Καλό κουράγιο για το ΠΣΚ.

Trilian είπε...

5;;;;;;;!!!! :S

(σε νιωθω παντως... κουραγιο κ τους αγωνιστικους χαιρετισμους μου)

fpboy είπε...

hfaistiwnas - θα περάσει - θα περάσει ! οι φωτό δεν είναι δικές μου πάντως ! Να΄σαι καλά !
Καλό Σαββατοκύριακό και ελπίζω να μην δουλεύεις !!!

fpboy είπε...

aggelo - Η αλήθεια είναι bro τι λόγω πολύ δουλειάς πότε ήταν Μάρτιος , πότε φτάσαμε μέσα Ιουλίου,
χαμπάρι δεν πήρα...
θαρθεις κανά Λουτράκι 10 με 15 Αυγούστου ;

fpboy είπε...

αντώνης - Κακούργα ανεργία ;
Βίντεο φίλε ! Μάθε βίντεο !
200 ευρώ μεροκάματο, δεν κάνω πλάκα !!!!
Αν σε ενδιαφέρει και αν αντέχεις
να δουλεύεις Π-Σ-Κ.....

fpboy είπε...

ndn - Υπομονή, υπομονή, κάνε υπομονή, μια λεμονιά ανθίζει στην γειτονιά......

fpboy είπε...

Ναι 5 !
Χα,χα, μόνο εσύ με νιώθεις.
Μιλάμε έχω το νου μου για συπτώματα υπερκόπωσης και έτσι.

αντωνης είπε...

Πόσα;;;

Που ειπαμε οτι ειναι το μαγαζι σου;

Καλημερα!

Σοφία είπε...

Χμμμ... έχω την εντύπωση (δηλαδή είμαι σχεδόν βέβαιη) ότι η παραλία στην πρώτη φωτογραφία δεν είναι ο Σίμος...

Laplace είπε...

kalh douleia re file...
k egw mono gia diakopes den etoimazomai..
kouragio

fpboy είπε...

αντώνης - xi,xi, στείλε μνμ στο johnphoto77@yahoo.gr να σου στείλω λεπτομέρειες.

fpboy είπε...

Σοφία - λες ; Όχι οτι έχει και μεγάλη σημασία ! Σημασία έχει να ήμουνα εκεί και ας ήταν ώπου θέλει !!!!!

fpboy είπε...

laplace - Αντέχουμε...............

vasikos metoxos είπε...

Μέρες καλλίτερες θα ρθουν φίλε ΦΠ. Ωστόσο παρατηρώ ότι ο Ιούλιος δεν είχε καλό μήνα. Κάτι η μετακόμιση, κάτι οι δουλειές σε αποσυντόνισαν φαίνεται...

KitsosMitsos είπε...

Πρέπει να'χει περάσει ήδη το ΠΣΚ οπότε όλα καλύτερα ;-)

Ταχυδρόμος! είπε...

Super Super!

fpboy είπε...

Vasikos - Δεν είχε καλό μήνα όντως φίλε μου ! Δεν πρόλαβα να κοιτάξω για μωράκια ! Όντως πέσανε πολλά μαζεμένα ! Όλα καλά πάντως !

fpboy είπε...

kitsosmitsos - Όπως τό'πες , όλα καλύτερα !!!! Πάει και αυτό...

fpboy είπε...

ταχυδρόμος - άμα ήμουν σε αυτές τις παραλίες θαταν σούπερ !
και τώρα καλά είναι δεν λέω,
αλλά το απέραντο γαλάζιο δεν παίζεται...