Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008

R.E.M live

Tι και αν δεν είχα πιει νερό για 5 ώρες ?
Τι και αν ήταν η πρώτη συναυλία στην ζωή μου που δεν είχε ούτε ποτά, ούτε μπύρες, ούτε τίποτα ?
Τι και αν δεν παίξανε το ''everybody hurts'' και το ''leaving New York'' ?
Τι και αν ο τραγουδιστής ήτανε βραχνιασμένος ?
Τι και αν οι kaiser chiefs κλέψανε την παράσταση με την απίστευτή εμφάνιση τους ?
Τι και αν πονάγανε τα πόδια μου εχθές και η δικιά μου τα έπαιξε απο την κούραση και
μου κάνε γκρίνιες ?
Η λίστα ολοκληρώθηκε και πάμε για άλλα.
Λέω να φτιάξω μια νέα λίστα με 10 χώρες που θέλω να πάω.
Να βάλω μέσα τίποτα Ισλανδίες, τίποτα Καππαδοκίες, ποιός ξέρει....

υ.γ- Κρίμα για όποιον δεν ήρθε, το Καλλιμάρμαρο χωρούσε κι άλλο κόσμο.

27 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Το περίμενα ότι θα περνούσες ωραία! Καιρός για την επόμενη λίστα!!!

KitsosMitsos είπε...

Πρέπει να ήταν τρομερή συναυλία!
Έλειπα αν και ήθελα πολύ να πάω.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ λέω να αρχίσεις να ψάχνεις στο χάρτη από τώρα. Συμβουλή: Μην ψάχνεις μαζί με την γυναίκα σου. Δεν είναι ο χάρτης για αυτές τις προδιαγραφές. Τί ακόμα να αρχίσεις;

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Σίγουρα και αποζημιώθηκε όποιος
ήταν στην συναυλία φίλε μου
Κρίμα για μένα που την έχασα, άλλα η
δουλειά βλέπεις....

καλησπερα

τσίου!!!!!!

Laplace είπε...

εγω ημουν γηπεδο κ την ειδα απο tv..τα σπασαν οι rem κ οι c real..οι αλλοι κ η αλλη δεν μαρεσαν..
στα μερη που θες να πας συμφωνω για ισλανδια..μακρινο ονειρο..

vasikos metoxos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
vasikos metoxos είπε...

Μου κάνει εντύπωση που δεν παρέλασαν τίποτα εθνικάρες από το στάδιο να διαδηλώσουν ότι η Αθήνα είναι ελληνική. (Το γκρουπ στήθηκε στην πόλη Athens, Georgia ,US)

Θεόδωρος Πασσαλίδης είπε...

Την μέρα που ήταν συναυλία έπαιζε και η Πανάθα στο ΟΑΚΑ με την Λειβαδιά. Πέρασα με το αμάξι μπροστά απο το Καλλιμάρμαρο γύρω στις 5 και απ έξω γινόταν πανικός. Πρέπει να ήταν μαγευτικά, ας όψεται η Πανάθα.

Roadartist είπε...

Είχα δουλειά και δε μπόρεσα να πάω!!! Ακουσα όμως οκ..
Χαίρομαι που σου άρεσε και τελικά πέρασες τόσο καλά~!~~
Αντε και σε καλύτερα!

tzonakos είπε...

Ειχα πει να πάω και λιγο πριν ξεκινήσω ήμουν χάλια. Το χασα κι αυτό, πάει.
Κάποτε άκουγα πολυ REM.

~~A~~ είπε...

Όποιος δεν ήρθε απλά έχασε!

fpboy είπε...

hfaistiwnas - η επόμενη λίστα ετοιμάζεταi και θα γίνει και ανάρτηση. Σι γιου.

fpboy είπε...

kitsosmitsos - Ωραία ήταν! Είχε και φοβερή σκηνοθεσία απο οτι έμαθα στην τηλεόραση!

fpboy είπε...

island - Πολύ καλό! βλέπω ....έχεις κάνει έρευνα επι του θέματος!!!

fpboy είπε...

karaflokotsifas - Τσίου και σε σένα ( μου αρέσει αυτό το ''τσίου'' σου)!

fpboy είπε...

laplace78 - Ισλανδία λέει είναι όλα πανάκριβά! Έχει πάει φίλος, γυρολόγος φοιτηταριο ξέρεις...
Απο london πάντως δεν θα είναι πολύ ακριβα.

fpboy είπε...

vasikos metoxos -
Xα,χα,μούφα η συναυλία, ούτε ο Άδωνις ήρθε, ούτε η Σίλια Κριθαριώτη με 3 μπράβους όπως στην Μαντόνα.

fpboy είπε...

thodoras - Ρε, όλοι στο γήπεδο πήγατε ρε ? Α, ρε αρρώστεια....

fpboy είπε...

a - Έτσι απλά! Είσαι και την ανάρτηση σου και συμφωνώ 100%

fpboy είπε...

tzonakos - κρίμα!

fpboy είπε...

roadartist - A, θα σε μαλώσω! Εσένα σε είχα σίγουρα οτι θα ήσουν μέσα!

Giannis Kafatos είπε...

ΩΡΑΙΑ ωραια πολυ ωραία, παρα τα όσα γράφεις με τα οποια συμφωνω, και όπως εγραψα κι εγω, παρά το λιγο χρονο που έπαιξαν οι Κάιζερ!!!
σουπερβραδια, χαλαλι η ορθοστασια, άντε να δουμε τώρα τι άλλο θα δούμε που θα είναι εξίσου καλό (ήδη ανακοινώθηκαν οι Ντιπες Μόντ, αλλά δεν έχω αυτό στο μυαλό μου)!
χμμ κάτι σε ... πιπεριά έχετε???
κατάλαβες?
καλημέρα

fpboy είπε...

giannhs kafatos - Αν κατάλαβα λέει?
Αλλά θα έχει τόσο, μα τόσο κόσμο στους red hot που αν το κάνουν σε κανένα terra vibe, μας βλέπω να κοιμόμαστε εκέι.

Roadartist είπε...

δουλειες φιλε μου...περασα ομως απ'εξω...:)))))) Ηταν φιλοι εκει και ειχα "αναμεταδοση" απο τα κινητα τους!
Δε πειράζει next time 4 sure!!!

kat. είπε...

τι και αν είμαι ηλίθια που είχα vip pass και δεν πήγα ποτέ!
το έχω σκυλομετανιώσει!

zouri1 είπε...

εγω περιμενω να διαβασω τις χωρες που θελεις να πας.Μα φυσικα για να τοποθετηθω

fpboy είπε...

kat - θα σε μαλώσω....

zouri - ε,ε,έρχεται....