Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

''Delivery'' και ''Αθήνα-Κωσταντινούπολη''


Σήμερα βγαίνει στις αίθουσες η νέα ταινία του Παναγιωτόπουλου.
''Μούφα'' λένε. Ίσως και να' ναι.
Η προηγούμενη όμως δεν ήταν.
Ήταν ένα αριστούργημα που έμεινε μια εβδομάδα στους κινηματογράφους
και μετά δεν την έβρισκες ούτε σε d.v.d.
(Όπως έγινε και με την ταινία ''Όμηρος'' του Γιάνναρη).
Λέγεται ''Delivery'' , και αν σας αρέσουν οι παρακμιακές ταινίες με περιθωριακούς πρωταγωνιστές,
όλα σκατά και οι ψυχές μας σκούρες σαν μαύρες, (χι,χι)
μπορεί και να σας αρέσει.
Για μένα είναι ότι καλύτερο έχω δει τα τελευταία 3 χρόνια από Έλληνα σκηνοθέτη.

13 σχόλια:

Laplace είπε...

ειμαι μεγαλος λατρης του νεου ελληνικου κινηματογραφου(καλα δεν μιλαμε για ταινιες επιπεδου safe sex,εννοω ταινιες οπως πχ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ)
θα την δω σιγουρα

Hfaistiwnas είπε...

Καλησπέρα!!!
Μπορεί να την δω κάποια στγμή!!!

Ανώνυμος είπε...

Mille Merci! Για τις πληροφορίες. Α! Καλησπέρα!!

NdN είπε...

Παρακολουθώ και εγω ελληνικό κινηματογράφο, ακόμα και τις "μούφες". Θα την δω και εγώ σίγουρα, αλλά όχι στον κινηματογράφο φυσικά, αλλά στο λαπτοπ.

Καλό ΣΚ Fpboy!

kat. είπε...

έχω την αίσθηση πως θα είναι ενδιαφέρουσα.

άσχετο! μου αρέσουν και εμένα οι ταινίες του γιάνναρη!!

Ο άλλος είπε...

Μου αρέσουν οι ταινίες του Παναγιωτόπουλου. Αλλά δεν μπορώ στον ελληνικό κινηματογράφο, όπως και στην νεοελληνική λογοτεχνία, τα εσωτερικά σενάρια, τα σενάρια για τα σενάρια που δεν λένε καμιά ιστορία. Αυτή η θολούρα που υπό άλλες συνθήκες θα ήταν όσα θα έλεγαν στον ψυχαναλυτή και τα λένε στο κοινό

fpboy είπε...

laplace - Κοιτά εγώ λάτρης δεν εμπορώ να πω οτι είμαι γιατί λίγα είναι τα ''διαμάντια'' και περισσότερες οι μούφες.
Είναι ωραίο το delivery , θα σου αρέσει.

fpboy είπε...

hfaistiwnas - Γεια σου Ηφαιστίωνα!
Μπορεί να δυσκολευτείς να την βρεις σε video-club.

fpboy είπε...

ταχυδρόμος - Για αυτό blogάρουμε φίλε! Για να ανταλλάξουμε απόψεις και πληροφορίες. Cu.

fpboy είπε...

ndn - Μια χαρά είναι και στο λαπτοπ! Εντάξει εγώ πάω σινεμά και για την έξοδο.

fpboy είπε...

kat - Ο Γιάνναρης είναι θεός.
Κρίμα που δεν τον πολυγουστάρουν και δεν τον χρηματοδοτούν.

fpboy είπε...

ο άλλος - Ναι, οι Έλληνες σκηνοθέτες είναι κρατικοδιαίτοι και τσάτσοι κομμάτων.
Είναι και λίγοι οπότε μαθαίνονται με ποιόν έχει κονέ ο καθένας
και γίνεται της μουρλής.
Άστα να πάνε.

Leviathan είπε...

exo akousei kala logia gia ti tainia pou les!!!kalo mesimeri!!