Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

10 ταξίδια που θα ήθελα να κάνω!

1. ''New York,new york''.
Γιατί θέλω να νιώσω το δέος της ''πρώτης φοράς στην Νέα Υόρκη'' που μου έχουν περιγράψει.

2. Με αυτοκινούμενο στην Νότια Ιταλία.
Για να χαθώ σε γραφικά, ξεχασμένα χωριά που δεν θα ξέρουν ''Αγγλικά και μαλακίες'' και όλοι θα φωνάζουν μεταξύ τους χωρίς λόγο! Ανκόνα και φύγαμε για κάτω...

3. Βραζιλία.
Γιατί ο πιο πολυταξιδεμένος άνθρωπος που γνώρισα ποτέ, ένας παππούς ναυτικός με πολλές ιστορίες, την θεωρεί την πιο όμορφη χώρα του κόσμου με τους πιο υπέροχους ανθρώπους!

4. Ισλανδία.
Για την φύση, την φύση και την τρελή της φύση. Θέλετε κι άλλα ?

5. Ασιατική Τουρκία.
Ίσως μια Καππαδοκία, η ακόμα καλύτερα παραλιακά προς Πόντο, απο πέρσυ που πήγα πρώτη φορά στην Istanbul, έπάθα μεγάλη ζημιά με την γείτονα!

6. Παρίσι.
Για κανά 10ήμερο τουλάχιστον. Με πολλά λεφτά για πέταμα και καθημερινές βόλτες στα μουσεία το πρωί και στα μπαράκια το βράδυ. Με Χέμινγουευ στις βαλίτσες και στο μυαλό.

7. Ταυλάνδη.
Θέλω να φύγω απο Αθενς χειμώνα και να πάω Ταυλάνδη και να γίνεται της πουτάνας απο ζέστη, να κολλάω λέμε. Α,και να έχει και δημοκρατία όταν πάω. Μάλλον αυτό είναι το πιο δύσκολο!

8. Πράγες, Βουδαπέστες κ.τ.λ
Ξέρετε τώρα... Αγαπάω... Χεράκι-χεράκι, τι ωραίο το ποταμάκι και τέτοια.
Καλές φάσεις.

9. Νέα Ζηλανδία.
Γιατί ότι έχω δει απο Νέα Ζηλανδία απλά δεν παίζεται.

10. Μαδαγασκάρη.
Σε μια καλύβα κοντά στην θάλασσα, όχι πολύ τουριστικά βεβαλιως0βεβαίως, να προσπαθώ να επικοινωνήσω με τους ντόπιους και να νιώθω πλούσιος και ελεύθερος.

Ποιός ξέρει μπορεί σε 15 χρόνια να την ''κανονίσω'' και αυτή την λίστα.
Παρακαλούνται οι κοσμογυρισμένοι ( zouri ακούς?) και οι κοσμογυρισμένες να δώσουν τα φώτα τους.

υ.γ- Και σε όλα αυτά τα ταξιδάκια θα τραγουδάω το ''οh my god'' των kaiser chiefs που ταιριάζει απόλυτα....

40 σχόλια:

Laplace είπε...

¨οσα ειπες συν ιρλανδια,αργεντινη..
καλη εβδομαδα

Hfaistiwnas είπε...

Ωραία τα ταξίδια.. αλλά τι να σας πω.. δεν μου καίγεται καρφάκι ακόμη για το εξωτερικό, ίσως λίγο μόνο..
Αυτή είναι η νέα λίστα φαντάζομαι;;;
Εύχομαι να την συμπληρώσεις!!

vasikos metoxos είπε...

Σου εύχομαι να τα κάνεις όλα σε ένα ταξίδι μακρινό και σπάταλο.

elf είπε...

Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα βασικό μέτοχο. Ένα ταξίδι απ' αυτά που ξεχνάς να γυρίσεις. Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

Πιάσε και ένα Μαρόκο για μένα.
george

Ανώνυμος είπε...

Εγώ λέω, πριν αρχίσεις να τσεκάρεις προορισμούς, να κοιτάξεις και πάλι τον χάρτη που σου έστειλα στο πρό προηγούμενο πόστ σου. Θα σου ανοίξει τα μάτια αν δεν το έχει κάνει ήδη.

~~A~~ είπε...

Στα περισσότερα από όσα έγραψες θέλω να πάω και γω!!!Άντε μακάρι να το καταφέρουμε!!!!!Και η Πράγα είναι όντως πολύ ρομαντική...Όπως τα περιέγραψες... lol

NdN είπε...

Έχουμε και λέμε

1 New York: Οτι και να σου λέω είναι λίγο. Κάθισα Manhattan 24 μέρες. Απίστευτη μοναδική και ανεπανάληπτη. Αυτό που λες ότι σου περιγράψανε ως πρώτο δέος...δεν περιγράφεται! Πρέπει αν το ζήσεις!

2. Νότια Ιταλία: ως γνήσιος Ναπολετανος έχω κάνει πολλά τέτοια με ένα Ka. Ασχετο, αλλά ήταν της κοπελιάς. Επίσης είχαμε νοικιάσει με φίλους ένα mock (ξέρεις από εκείνα τα ανοιχτά που δεν έχουν ούτε πόρτες). Απιστευτες βόλτες! Επιβάλλεται και μην φοβάσαι αυτά που ακούς! Θα περάσεις υπέροχα και δεν θα σε πειράξει κανένας. Απλά πρόσεχε γιατί κλέβουν πολύ! Να βγεις Brindisi και όχι Ανκόνα

3. Βραζιλία: Δεν έχω πάει. Αλλά η πιο όμορφη χώρα είναι η Σαλονικη μου. Τώρα μην κολάς στο ότι δεν είναι χώρα!

4. Ισλανδία: ηταν η καλύτερη μου φίλη για 6 μήνες με ένα εθελοντικό πρόγραμμα. Μου είπε ότι είναι πανέμορφα (έχω δει και άπειρες φωτογραφίες). Εντάξει στο top-10 δεν υα το έβαζα.

5. Ασιατική Τουρκία: εχω πολλού φίλους Τούρκους, αλλά δεν έχω πάει. Θα πάω και εγώ μάλλον στον γάμο ενός φίλου από την Αγκυρα, αν φυσικά δεν γίνει στο Λονδίνο!

6. Παρίσι: Καλό το Παρίσι, αλλά σν το Λονδίνο δεν είναι!

7. Ταυλάνδη: Θέλω να πάω σαν τρελός. Μάλλον θα είναι το επόμενο μη ευρωπαικό μου ταξίδι! Απλά πρέπει να βρω άδεια!

8. Πράγες: Μαγευτική! Και αυτό με το χεράκι-χεράκι ισχύει! Αλλά και με παρέα δεν είναι καθόλου άσχημα. Τα μπαράκια είναι υπέροχα!

9. Νέα Ζηλανδία: δεν έχω καν συναδέλφους, οπότε δεν ξέρω τίποτα

10. Μαδαγασκάρη: Θα προτιμούσα σε κάποια από ατ νησιά της Καραιβικής. Δεν έχω όμως άποψη από Μαδαγασκάρη.

Εύχομαι να πας σε όλα κάποια στιγμή!

Utopia είπε...

Oh,my God!Ακόμα εδώ είσαι;
:D

FuSmOKer είπε...

Όσα είπες πλην Παρίσι, Ταυλάνδη και προσθέτω Μεξικό, Νότια Ινδία και νησιά του Πάσχα.
Να πας σε όλα εύχομαι και να μας πεις πως πέρασες :)
Και σε όλους όσους έγραψαν, εύχομαι να πάνε εκεί που επιθυμούν.

(και για εισητήρια, από εξωτερικό, Αγγλιά πχ, είναι πολύ φθηνότερα για όποιον έχει δυσκολίες..)

zouri1 είπε...

Η δικια μου αποψη,αν και δεν εχω δικαιωμα να μπω στα ονειρα σου.Απλα θα στα μπερδεψω λιγο με τα δικα μου,και αφου το ψαξεις ,βρισκεις την αποψη σου.Αλλα φυσικα η διαδρομη ,το ψαξιμο αξιζει πανω απο ολα
1) νεα υορκη.Δεν εχω παει,δεν θελω να παω,δεν εχει να μου προσφερει κατι.
2)Νοτια Ιταλια.Καλη ιδεα,εχω παει,οχι με αυτοκινητο ομως .Αν και τοχω κανει και στην Β.Ιταλια και ειναι πιο ωραια εκει.
3)Βραζιλια.Συμφωνω με αυτα που γραφεις,αλλα δεν εχω παει Λ.Αμερικη γιατι σου λειπει το βασικοτερο αγαθο,η ελευθερια.Ειναι πολυ επικινδυνα
4)Ισλανδια.Δεν εχω παει.Θελει πολυ ψαξιμο.Το εχω στα υποψιν μου,ή κατι παρεμφερες που ειναι καποια μερη στην Δανια και στην Νορβηγια
5)Ασιατικη Τουρκια.Εχω παει Κωνπολη.Ωραια αλλα δεν τρελαθηκα.Ασιατικη Τουρκια απο αυτα που εχω διαβασει δεν θα παρω κατι απο εκει.
6)Παρισι.Πανεμορφο,γοητευτικο.Πραγματι θελει 10 μερες.
7)Ταυλανδη.Παραδεισος.Η βορεια πιο ωραια και αγρια.Η χωρα της απολαυσης.Γουσταρω πολυ.Εχω παει 4-5 φορες
8)Πραγες κλπ.Ωραια μερη.Ξεχωριζει η Πραγα γιατι ειναι ενα παραμυθι.Η υπολοιπη Κεντρικη ευρωπη,δεν εχει κανενα ενδιαφερον για μενα.
9)Νεα Ζηλανδια,ποτε δεν εχω ενδιαφερθει.Υπαρχει καποιος απο εκει που καθημερινα περναει για κανενα μισαωρο απο το blog μου.Μπορει να παω μονο και μονο για να τον συνατησω
10)Μαδαγασκαρη-παραμυθι μονο για τουριστες,Τιποτα ενδιαφερον.
Τωρα σου προτεινω εγω.
1) Βιετναμ.η ωραιοτερη χωρα στην Ασια.Πολυ καλος λαος ,κομμουνιστικο καθεστως.Δεν θα θελεις να φυγεις ποτε.Μεγαλη ιστορια.
2) Βαλτικες χωρες κυριως Λεττονια.
Μια χωρα με κουλτουρα στα παντα.Κτιρια,δρομοι.
3)Η μεγαλη Ρωσια απο την Αγ.Πετρουπολη ως την Κασπια θαλασσα.
Οτι καλυτερο για ταξιδια .
Αυτα εν ταχει.Ξεκινα απο την Β.Ιταλια.
απο Φλωρεντια και πανω.
Με σεβασμο στον χωρο που σου εκλεψα.
α,και να μην το ξεχασω.Καιρο,σε ατομικο ταξιδι και να μπερδευτεις με τους ντοπιους.

fpboy είπε...

laplace - Argentina ε? Απο φίλη που πήγε 3 μήνες σερί Αργεντινή και μετά Βραζιλία, ψήφισε Βραζιλ δαγκωτο. Ιρλανδία θα'ναι σούπερ.

fpboy είπε...

hfaistiwnas - this is the new list, my friend! Ωραία τα ταξίδια, αλλά γίνεσαι αχόρταγος...

fpboy είπε...

vasikos metohos - Ωραία ευχή μου έδωσες! ταξίδι μακρύ και σπάταλο λοιπόν. Να'σαι καλά.

fpboy είπε...

elf- Και δεν έχω κάνει και τέτοι ταξίδι. Μέχρι 10 μέρες έχω λείψει το περισσότερο.

fpboy είπε...

island - Σιγά μην είχα δει την....ε, τον υπέροχο χάρτη σου ήθελα να πω! Αυτός είναι χάρτης! Χορταστικότατος!

fpboy είπε...

a- Γλύκα θα είναι στην Πράγα. Ειδικά καλοκαίρι με τραπεζάκια για έξω και τέλεια θερμοκρασία για... ένα ποτύρι κρασί ντε.

fpboy είπε...

ndn - Θενκς για τις ευχές! Το πιστεύω οτι το Παρίσι ΔΕΝ είναι Λονδίνο.
Νιώθω οτι το Λονδίνο είναι ''δικιά'' μου πόλη και ας έχω πάει 2 φορές μόνο.
Η πιο ωραία πολή είναι η Θεσσαλονίκη, ε ? Χε,χε,σωστός.

fpboy είπε...

utopia- Εδώ είμαι Κατεχάκη και Παπάγου, Κεραμεικό και έτσι!
Αλλά έκλεισα και 1 Μιλάνο για πρωτοχρονιά για να ξεφύγουμε λιγάκι με την girlfriend.

fpboy είπε...

fusmoker - Να'σαι καλά! Εννοείται πως τα σοβαρά ταξίδια γίνονται μέσω Λονδίνου ! Καραιβική ε ? Τι'πες τώρα!!!

zouri1 είπε...

ε,θαμαι και εγω στο Μιλανο στις 5/1.Αν εισαι ακομα εκει τα λεμε

fpboy είπε...

Ζουρι - Respect για όλα τα μέρη που έχεις πάει. Η γνώμη σου μετράει. Αγία Πατρούπολη και Ταλίν θα ήθελα πολύ να πάω, όσο για το Βιετνάμ μου κίνησες την περιέργια.
Αλλά πρώτα Ταυλάνδη!
Για Βραζιλίες κ.τ.λ έχεις δίκιο στο οτι δεν είσαι ελεύθερος.
Είναι άσχημα τα πράγματα, το ξέρω.
Α, και για Βόρια Ιταλία που λες το έχω κάνει. 11 μέρες με αυτοκίνητο και πήγαμε Ρώμη- Φλβρεντία-Βενετία και γυρίσαμε παραλιακά στην Ανκόνα.
Φοβερή εκδρομή, αντροπαρέα και έτσι.

fpboy είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
fpboy είπε...

Α, γενικές πληροφορίες.
Εξωτερικό έχω πάει στα εξής...
1. Βαρκελώνη
2. Ρώμη-Φλωρεντία-Βενετία
3.΄Αμστερνταμ
4. Λονδίνο
5. Βερολίνο
6. Κωσταντινούπολη
7. Μόναχο
8. Σάλτσμπουργκ.
Όλο Ευρώπη απο ότι βλέπετε.
Έχω πολύ δρόμο ακόμα....

zouri1 είπε...

νομιζω οτι εχεις παει στα πιο χαρκατηριστικα μερη της Ευρωπης.Εχεις μια πληρη αποψη,γιατι εχεις δει τα παντα τουλαχιστον αρχιτεκτονικα και απο πλευρας κουλτουρας και ανθρωπων.Θεωρω οτι εχεις παντου.Το ωραιο ειναι οτι εχω παει σε ολα τα μερη που εχεις επισκεφτει και σε καποια απο αυτα πολλες φορες.χαχα.Αρα εισαι σε πολυ καλο δρομο.:)

zouri1 είπε...

οσο για το Λονδινο Vs Παρισι,περιμενε πρωτα να πας στο Παρισι,και να δεις το Λουβρο.Μετα θα μας πεις για το Παρισι.Φυσικα απο τα λεγομενα οπως εχεις καταλαβει ειμαι με μεγαλη διαφορα υπερ του Παρισιου ,ενω το Λονδινο σχεδον με απωθει.Ασε δεν λεω για τους Αγγλους.

kat. είπε...

θα σημφωνήσω..
θέλω και εγώ σαν τρελή να πάω στην νέα υόρκη! και τι δεν θα έδινα τώρα να ήμουν εκεί και να αγόραζα παπούτσια.. (ναι! με έχει επηρεάσει και εμένα το Sex & the City).
αν και τώρα κάτι για Μόναχο κανονίζω!

tzonakos είπε...

Φοβερό, θα κάνω ενα θεματάκι σαν κι αυτό ! Ωραία ιδέα.
Γουστάρω Ισλανδία, Μαδαγασκάρη απο τα δικα σου ταξίδια.
Καλό βράδι.

fpboy είπε...

zouri - Κρίμα! θα είμαι 29 με 2 Μιλάνο. Αλλά τα λέμε και Αθήνα κάποια στιγμή κοσμογυρισμένε!
Είμαι σε καλό δρόμο, αλλά έχω να κάνω και πολύ δρόμο...

fpboy είπε...

κατ- Ax, γυναίκες-γυναίκες!
Μόναχο, ε? Αν πας τώρα θα έχει πολύ κρύο! Εγώ είχα πάει Ιούλιο και ήταν πολύ ωραία γιατί την πέφταμε στο πάρκο (EnglishGarden) και κάναμε βόλτες με ποδήλατο.
Να πας και στο Rezidenz να δεις χλίδες...Ε, και ψιτ, το Σάλτσμπουργκ είναι 2 ώρες μακριά με τρενάκι...

fpboy είπε...

tzonakos - Διαλέγεις τα 2 πιο ''φεύγα'' ταξιδάκια λοιπόν.
Περιμένω να διαβάσω την λίστα σου!

snikolas είπε...

Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από τα ταξίδια. Μακάρι να τα κάνεις όλα και ακόμη περισσότερα.

Roadartist είπε...

Αχ και εγω θελω να παω σε ολα αυτα.. αλλα δε το βλεπω.. μακάρι να μπορεσω.. ;)

Βορεια Ιταλια 4ever!! ;)

KitsosMitsos είπε...

Θέλω και γω αρκετά από αυτά! Γκρρρ!!!

tzonakos είπε...

Ου ρε Κίτσο που χεις γυρίσει όλο τον κόσμο και θες κι άλλα !

fpboy είπε...

snikolas- Τα ταξίδια είναι ελευθερία φίλε.

fpboy είπε...

roadartist - Χα,χα, έχεις πάθει μεγάλη ζημιά εσύ με την Βόρεια Ιταλία. Λοιπόν, κουμπαράς και οικονομίες για το επόμενο ταξίδι!

fpboy είπε...

kitsosmitsos - αμ, και ποιός δεν τα θέλει. Τι μαθαίνω, κοσμογυρισμένος και εσύ ?

fpboy είπε...

τζονακος - Mεγάλοι καλοπερασάκηδες οι bloggers ε ?

tzonakos είπε...

E, τα όνειρα δεν απαγορεύονται.
Ουτε το να ζεις καλά απγορεύεται, αντίθετα, επιβάλλεται.
Αλλα οτι μπορεί κάνει ο καθένας.
Πάντως δεν ειναι απαραίτητο να καλοπερνάμε κιολας επειδη τα μπλογκς γράφουμε διάφορα.
Μπορεί να ειναι ενα ειδος διεξόδου το γράψιμο.

Ετοίμασα τα ταξίδια που θα θελα, θα γραψω μερικά ακομα και το ανεβάζω νέξτ γουήκ.