Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

Πάει καιρός.....

Πω,πω, πάει τόσος καιρός....
Στις αρχές του 2015 αγοράσαμε το σπίτι στα Άνω Πετράλωνα.
Μου ταιριάζει τόσο αυτή η περιοχή...
Η ζωή είναι γλυκιά και απλή...
Ύστερα την Άνοιξη του 2015 πήγαμε στην Κούβα.
Τι να γράψεις τώρα για την Κούβα.
Υπέροχη εμπειρία.
Μετά από την Κούβα η fpgirl έμεινε έγκυος.
Ούτε αυτό περιγράφεται ! Mε το που μου το είπε, ένιωσε τόσο ήρεμος, τόσο έτοιμος.
Είναι και κάτι άλλο. Η fpgirl  ήταν πάντα όμορφη, αλλά σαν έγκυος έγινε πιο όμορφη, διαφορετικά από ότι ήταν. Έγινε πιο όμορφος άνθρωπος.

Α, ναι,είναι και  τα πολιτικά. Χάρηκα τόσο όταν βγήκε ο Σύριζα.
Αλλά η χαρά κράτησε λίγο. Μετά, μας την έπεσαν οι άλλες δημοκρατίες του ευρώ,ήρθαν τα   capital controls, μαλακίες.
Εκεί είδα πολύ φοβισμένο τον κόσμο.
Είχα πάει και Κούβα που ο κόσμος έχει κάτι αρχίδια να,
και είδα μετά τους δικούς μας, τρομαγμένα ανθρωπάκια στις ουρές των ΑΤΜ.
Τέλος πάντων. Για επανάσταση δεν είμαστε. Ίσως ούτε και εγώ είμαι.
Τουλάχιστον δεν είμαι κότα να ψηφιζα ''ναι''.
Κάτι είναι κι αυτό.

Τον Αύγουστο πήγαμε στην Κύθνο και στη Νάξο. Κουκλιά και τα 2, ειδικά η Νάξος μου ταιριάζει πολύ. Μόνο με την χώρα της Νάξου δεν την παλεύω, πολύ κίνηση.
Στην Κύθνο βγάλαμε και το παρατσούκλι του μωρού, του ''Αφάνα'' όπως τον λέγαμε.
Μετά 2 μήνες γεμάτους φωτογραφήσεις και τέλη Οκτώβρη πήγαμε Εδιμβούργο που μένει (έμενε πια) ο αδερφός της fpgirl. Ζωάρα. Ένιωθα πολύ τυχερός. Ωραία η ζωή στο Εδιμβούργο !

Και μετά απο 3 μήνες έγινα μπαμπάς του '' Αφάνα''....

Δεν υπάρχουν σχόλια: