Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

H τέλεια μέρα

Ο καιρός είναι υπέροχος.
Και εγώ κάνω μποεμ όνειρα στο γραφείο,
που θα είμαι μέχρι το βράδυ στις 9 και
θα χάσω και το μισό Ρόμα-Παναθηναικός.
Αλλά δεν πειράζει γιατί η ψυχή μου είναι
σε κάποιο καφέ στην στην Βουλιαγμένη η στο Θησείο,
να διαβάζω free-press και να περιμένω έναν φίλο.
Και ύστερα απο ώρες μπουρδολογίας,
ίσως για γύρους στον Πάρη στον Άλιμο,
ίσως για ούζα στο Καβούρι και να μεγάλωνε η παρέα.
Και μετά βόλτα στην παραλία της Γλυφάδας.
Πω, ρε πούστη μου και τι δεν θα έδινα να έπαιζα τώρα ρακέτες στην παραλία.

Καλημέρα Photoshop.

3 σχόλια:

kikop80 είπε...

Μια χαρά είσαι!
Εγώ που πρωί πρωί πήγα στην εφορία?
:-((

Και κάνει μια μέρα έξω......

Hfaistiwnas είπε...

Αχ και εγώ..

mahler76 είπε...

καλέ κερδίσαμε δεν το πιστεύω!!!! Καλημέραααα