Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Aυτό που με χαλάει περισσότερο.....

Αυτό που με χαλάει περισσότερο στην ζωή μου,
είναι ότι πρέπει συνέχεια να έχω το νου μου
να ''μην μου την κάνουνε''.
Νιώθω ότι ο Έλληνας έχει το νου του να στην κάνει.

πχ είναι ένας τύπος μου χρωστάει 1200 ευρώ από τον Αύγουστο,
που μου το έπαιζε και μάνατζερ μην γαμήσω.
Τον έχω πιάσει με το καλό, τον έχω πιάσει με το κακό,
έχω κάνει ντου στην δουλειά του, τον έχω κράξει μπροστά σε φίλους του,
τίποτα ο φλώρος.
Μετά από 6 μήνες και ενώ του έχω πει ''δεν παραλαμβάνεις αν δεν πληρώσεις'',
έρχεται να παραλάβει και είναι να φέρει 500 ευρώ μετρητά.
Και πάλι μου αρχίζει τις πίπες , ''στα βάζω την Δευτέρα'' κ.τ.λ.
Και τελικά μου βάζει 200 ευρώ.
Με την σκέψη ότι μετά από 6 μήνες έχω πάρει 200 ευρώ ενώ τα έξοδα μου για την συγκεκριμένη δουλειά είναι ήδη 600 ευρώ, φρικάρω.

Άλλο παράδειγμα.
Πάω το Σάββατο να δω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο για να αγοράσω.
Λαμόγιο - πρώην μπάτσος αυτός, μούρη γάμησε τα.
''Το θέλω'' του λέω, ''πάμε μηχανικό την Δευτέρα και Τρίτη κάνουμε μεταβίβαση''.
''Προκαταβολή'' μου λέει, ''αλλιώς πάω αύριο και το δίνω στο Σχιστό!''.
''Όχι ρε φίλε, αφού Δευτέρα τελειώνουμε'' συνεχίζω εγώ.
''Καλά'' μου λέει το λαμόγιο.
Τον παίρνω την Δευτέρα να πάμε μηχανικό,
''Το πούλησα μου λέει !''.
Γαμήθηκε ο μαλάκας που του είπα να πάμε σε μηχανικό.
Ποιος ξέρει τι είχε το αμάξι......

Και γενικά όλο πρέπει να έχω τον νου μου,
μην μου την κάνει πελάτης, μην μου την κάνει συνεργάτης, μην μου την κάνει ο λογιστής, μην μου την κάνει η σπιτoνοικοκυρά μου,
άντε γαμηθείτε όλοι πια.

15 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Από παντού φυλαγόμαστε..

ezak είπε...

jejeje...με τα δίκια σου...

NdN είπε...

Καλά για τι φέσια έχω ακουσει τα Χριστούγεννα από φίλους μηχανικούς που έχουν ανοίξει γραφεία μόνοι τους, δεν λέγεται. Ολοι στην ίδια φάση είναι. Τίποτα άλλο παρά προσοχή!

Ευχομαι καλά ξεμπερδέματα!

Βάσσια είπε...

Δεν έχεις άδικο Fp, και επειδή ο γιος μου πριν ένα μήνα ψαχνόταν για αμάξι- μεταχειρισμένο (όπου τελικά πήρε) μου επριέγραφε τα ευτράπελα της υπόθεσης.

Αλλά να συνέβαινε μόνο στις εμπορικές-οικονομικές συναλλαγές.... εδώ συμβαίνει στις σχέσεις μεταξύ μας.

Τα μάτια ορθάνοιχτα πρέπει να έχουμε....αλλά ποιος το κάνει συνεχώς.

Καλό μήνα
:-)

mahler76 είπε...

και να ήσουν ο μόνος που αισθάνεται έτσι :(

Trilian είπε...

αφου δεν σου την κανει και το ετερον ημισυ παλι καλα να λες (που φτασαμε... )

Αθανασία είπε...

Αααααααααααα!καλησπέρα φίλε fp καλά τώρα χτύπησες φλέβα,πραγματικά!άκου περίπτωση να φρικάρεις χειρότερα....όχι γιανά δείς πόσα λαμόγια υπάρχουν,στον κοσμάκη...εγώ έχω ένα μεσητικό γραφείο..οκ?...πρόσφατα κάναμε μιά δουλειά με ένα σπίτι,που το χε μιά καργιόλα οκ?,(σσ.ΔΕΝ συνιθίζω να μιλώ δημόσια για ότι αφορά,τη δουλειά μου...αλλά τώρα το κάνω κατ'εξαίρεσην οκ?...κ επειδή με 'τσίγκλισες'πάαρα πολύ...εξ αρχής υπήρχαν προβλήματα με το σπίτι της καργιόλας επειδή,ήταν ΄μπλεγμένα'τα χαρτιά του,υπήρχε πρόβλημα επειδή κάτι είχε κάνει ο κωλόγερος ο πατέρας της κ με τα κωλόχαρτα κ ΔΕΝ ξέμπλεκε έυκολα..οκ?....αυτή έβαλε μιά άλλη καργιόλα δικηγόρο,να χειριστεί την υπόθεση κ να μιλάει,με τον πατέρα μου μέσω αυτής,μέχρι να τελιώσει η δουλειά κ να γίνουν επιτέλους τα γαμημένα τα συμβόλαια,κ να πουληθεί το γαμημένο το σπίτι της οκ?...η καριόλα η δικηγόρος το τρέναρε κ το πήγαινε πίσω-πίσω επί κρατήσου!(2 μήνες!!!)οκ?...έβρισκε συνεχώς ηλίθιες δικαιολογίες ότι χρειάζονται κ άλλα,χαρτιά κ άλλα,κ άλλα...κλπ...του είχε σκάσει το συκώτι του πατέρα μου,πραγματικά.. οκ?ώσπου κάποια στιγμή τον έφερε στο αμήν κ αναγκάστηκε να της υψώσει τη φωνή για τα καλά κ έτσι ήρθε στα ίσα της...πάει αυτό οκ?...οι ηλίθιοι οι ιδιωκτήτες του σπιτιού τώρα..άλλοι καργιόληδες αυτοί από κεί!...η κόρη του κωλόγερου που χε το σπίτι μας πούλαγε μούρη κ το παιζε σκληρή οκ? φερόταν στον πατέρα μου σαν είναι να μη πώ,τι είναι...εν'τω μεταξύ ψοφάει ο κωλόγερος ο πατέρας της οκ?...ε,εκεί να δείς μπέρδεμα!όσο ήταν στο νοσοκομείο αυτή με τον κωλόγερο,το πατέρα της ο πατέρας μου την έπαιρναι τηλ να δεί τι θα γίνει,επιτέλους με τα γαμημένα τα συμβόλαιά της...κάποια στιγμή αυτή που τη πήρε ξανά,το σηκώνει κ του λέει,'δε θέλω τίποτε από σένα μη με ξαναπάρεις ποτέ τηλ' κ πρόσεξε όλο αυτό το καιρό ο πατέρας μου δούλευε σα σκυλί κ είχαν βγάλει φωτιές τα πόδια του να τρέχει,να της βρεί πελάτη να του πουλήσει το γαμημένο το σπίτι της!έτσι?...από την άλλη τώρα ο γαμιόλης ο άντρας της,πρίν γίνουν τα συμβόλαια παρακάλαγε γονατιστός τον πατέρα μου να κάνει,κάτι να πουληθεί το μπουρδέλο του,επειδή αλλιώς αν το άφηνε,θα το είχε κατασχέσει μιά τράπεζα στην οποία χρωστούσε?...κ τώρα θα ήτανε μέσα ο παλιόμαλακας...οκ?...τελικά κακήν κακώς γίνονται,τα γαμημένα τα συμβόλαια...οκ?...ο αγοραστής ήταν κύριος έδωσε,την αμοιβή που ζήτησε ο πατέρας μου...καλά κ ωραία...ο...γαμιόλης ο πωλητής όμως (αυτός που του ζητούσε,τρομοκρατημένος να κάνει κάτι γιανά μη του το κατασχέσουν) μόλις έπιασε τα φράγκα,στα χέρια του σήκωσε κεφάλι,κ γυρίζει κ του λέει-'δε σου δίνω τίποτε,άντε χίλια ευρώ κ πολλά σου είναι'!τη στιγμή που άκουσον,άκουσον του χρωστούσε 12.000!....του πατέρα μου αυτός...τελικά ΔΕ του τα δωσε του πατέρα μου...ο πατέρας μου πήγε να σκάσει..πως δεν έπαθε κανένα έμφραγμα να τον τρέχουμε αποκριάτικα...δεν έτρωγε δύο μέρες από τη στενοχώρια του...δε κοιμόταν...κ το κακό είναι ότι ό,τι κ να κάνει τώρα ο πατέρας μου ΔΕ μπορεί ούτε ν αποδείξει,τίποτε ούτε να τον πάει δικαστικός επειδή αυτός ΔΕΝ υπέγραψε ούτε τα νόμιμα χαρτιά που υπογράφουν,αυτοί που πουλάνε κάτι συνήθως στο μεσίτη.. οκ?...δηλαδή ΔΕ γίνεται να πάρει με τίποτε αυτά τα λεφτά,τα χαμένα ο πατέρας μου...κ ας δούλευε 3 μήνες σα το γαιδούρι (ο πατέρας μου),σα το ζώον κ ας έβγαλαν τα πόδια του φωτιές να βρεί αγοραστή να πάρει το σπίτι του καργιόλη....κατάλαβες φίλε?...υπάρχουν λαμόγια κ λαμογάκια...έχεις δίκιο..δε ξέρεις από που να φυλαχτείς σήμερα..πρέπει να χεις τα μάτια σου 24...από κεί που δε το περιμένεις σου ρχεται...χαιρετώ...

fpboy είπε...

hfaistiwnas - άστα και δεν θέλω να μπαίνω σε τέτοιο τρυπάκι !!!

fpboy είπε...

ezak - γάμησε τα.

fpboy είπε...

ndn - Καλά οι φίλοι σου οι μηχανικοί θα τα βρουν μπαστούνια γιατί μιλάμε και για μεγάλα ποσά.
Όντως προσοχή και όχι συνεργασίες με όποιον να'ναι !

fpboy είπε...

Βάσσια - Άστα χαμός γίνεται !
Μην σε βρούνε αδύναμο , η να μην πολυκυνηγάς το δίκιο σου η τα λεφτά σου και σε σκίσανε !

fpboy είπε...

mahler76 - Άστα η θύτης η θύμα.
Και έλα που δεν γουστάρω τίποτα απο τα δυο!

fpboy είπε...

trillian - Eυτηχώς η Μ. είναι αγγελούδι αλλά και εγώ άγιος-άγιος !!!!

fpboy είπε...

Αθανασία - Τι να πω τώρα , γάμησε τα !!!!! Απίστευτη ιστορία!
Όλα σκατά.
Καλά αυτοί που στο παίζουν κάπως θα στην κάνουν πάντα!
Καλά ξεμπερδέματα, τι να πω.

kikop80 είπε...

Κι εγώ τοίχο τοίχο πάω!!!
:-(