Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

H πτώση του τείχους - 20 χρόνια μετά

Ήμουν πολύ μικρός, 12 χρονών παιδάκι.
Δεν καταλάβαινα και πολύ τι γινόταν!
Θυμάμαι τους γονείς μου ήταν πολύ χαρούμενοι
και μου έλεγαν πως ''οι άνθρωποι τώρα δεν θα υποφέρουν !''.
Αλλά πάνω απ'όλα θυμάμαι τις εικόνες από ευτυχισμένους ανθρώπους να τρέχουν σα να άνοιξε μια τεράστια φυλακή και να γιορτάζουν.

Είναι μια πολύ μεγάλη γιορτή της Δημοκρατίας και της Ενωμένης Ευρώπης, η πτώση του τείχους.
Εύχομαι τα επόμενα χρόνια να είναι άλλα 20 χρόνια Δημοκρατίας και ευημερίας για όλη την Ευρώπη και ότι έχουμε καταφέρει εμείς σαν ''Ενωμένη Ευρώπη'' να εξαπλωθεί και σε όλο τον κόσμο.

Φωτογραφίες μου απο το τείχος του Βερολίνου εδώ
http://onefinephoto.blogspot.com

10 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Άσε και μένα σαν όνειρο το θυμάμαι που το συζητούσαν..

Βάσσια είπε...

Iστορικό γεγονός, που προσωπικά,
ήμουν σε ηλικία να το αντιληφθώ.
:-)

Το πως ένιωσαν οι Ανατολικογερμανοί,
είδα πρόσφατα σ' ένα ντοκιμαντέρ,
στην ΕΤ1. Μοναδικό.

zouri1 είπε...

προσωπικα θεωρω οτι και η πτωση επιβληθηκε οπως επιβληθηκε και ο κομμουνισμος.Και τα 2 καναν κακο

kikop80 είπε...

Για να δείς μια άλλη πλευρά του νομίζματος που έντεχνα αποκρύβεται από τα μέσα.
Από τη συναναστροφή μου με πολλούς μετανάστες από ανατολικές χώρες θα σου πώ πως στατιστικά θεωρούν πως ήταν καλύτερη η ζωή τους τότε απ' ότι τώρα.
Το καταπληκτικό είναι πως οι περισσότεροι τότε ήταν αντικαθεστωτικοί!!!!!

Και για υστερόγραφο, να πώ πως η ώς γνωστόν, η ιστορία γράφεται από τους νικητές!
Τότε υπήρχαν 2 μέτωπα και 2 κοσμοθεωρίες που συγκρόυονταν και η μία κέρδισε...
(βέβαια μετά είπαν πως δεν κέρδισαν οι δυτικοί, αλλά το σύστημα κατέρρευσε εκ των έσω)

Καλημέρες fp και ας ελπίσουμε σε ένα καλύτερο κόσμο μακριά από ανατολικούς και δυτικούς...

fpboy είπε...

hfaistiwnas - Δεν ξέραμε και ακριβώς γινόταν !

Βάσσια - Είναι η πιο σημαντική στιγμή της γενιάς μου !

zouri - Δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς έγινε, μάλλον κανείς δεν ξέρει.

fpboy είπε...

kikop80 -
Έλα τώρα πόσες πιθανότητες δίνεις να άντεχες πάνω απο έναν μήνα σε ένα καθεστώς σαν της Λαική Δημοκρατίας της Γερμανίας ;

Eλπίζω και εγώ σε έναν κόσμο χωρίς Ανατολικούς και Δυτικούς και γεμάτο δημκρατία,
αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ''τα αυγά του φιδιού''.

kikop80 είπε...

Κοίτα, εγώ όχι σίγουρα γιατί κάπως τα φέρνω βόλτα ακόμα.
Αν ρωτήσεις τα 2.000.000 που ζούν κάτω απ' το όριο της φτώχειας , δεν νομίζω να το πολυσυζήταγαν.
Απ' τη άλλη εγώ το ψιλοσκέφτομαι γιατί και παιδέια δεν έχω και υγεία και πληρώνω για τη στεγη μου. Όπως επίσης δεν έχω ελάχιστο ελεύθερο χρόνο και ελευθερία έως εκεί που δεν ενοχλώ το σύστημα!

Οπότε δε βλέπω και πολλές διαφορές να σου πω, μόνο το "american dream" που έχεις τώρα...
:-)

fpboy είπε...

kikop80 -
Τώρα ανοίγεις μεγάλη συζήτηση !!!!
Πάντως όποιος δεν γουστάρει φεύγει έτσι ;
Εννοώ, όποιος δεν περνάει καλά,
ας την κάνει για αλλού.
Υπάρχει αυτό το δικαίωμα.

kikop80 είπε...

Το ξέρω πως είναι μεγάλη κουβέντα!
Απλά θέλω να πω πως τα μέσα (μουμουε) εμφανίζουν μόνο τη μια όψη!
Τότε σίγουρα δεν υπήρχε το δικαίωμα για κάποιον να την κάνει, αλλά σήμερα και να θές δεν εχεις τη δυνατότητα (για οικονομικά αδύνατους λέμε)!

Το θέμα είναι να αλλάξει ο κόσμος προς το καλύτερο, αρχίζοντας από τους εαυτούς μας, όσο μπορέι ο καθένας!
:-)

fpboy είπε...

kikop80 - Οι οικονομικά αδύνατοι πάντα είναι στην απ'έξω, άστα να πάνε !