Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Όταν χάνει ο Παναθηναικός....


Όταν χάνει ο Παναθηναϊκός γαμιούνται όλα.
Πηγαίνω πάνω-κάτω σαν μαλάκας,
δεν μπορώ να κοιμηθώ,
ιδρώνω από τα νεύρα μου,
νιώθω ένταση και θέλω να βγω έξω και να μοιράζω χαστούκια
σε οποιονδήποτε.
Θέλω να σπάσω τα πάντα με μανία αλλά κρατιέμαι,
μερικές φορές χτυπιέμαι μόνος μου για να ηρεμήσω,
και έχω νευρόπονους κάτω από την καρδιά.
Και σήμερα είναι ένα τέτοιο γαμήμενο βράδυ
που θέλω να πάρω φόρα και να σπάσω το κεφάλι μου
να φύγει η φρίκη.

14 σχόλια:

Αταίριαστος είπε...

Relax... It's just a game...

kikop80 είπε...

Εντάξει δεν έχασε και από το..Κορδελιό, από τον Πρωταθλητή έχασε (στο ποδόσφαιρό)
Στο μπάσκετ, δεν το περίμενα ούτε εγώ, αλλά φαίνεται πως το κίνητρο των γαύρων ήταν μεγαλύτερο!!!

ΥΓ
Είχα χρόνια να κοιμηθώ τόσο καλά, με ζωγραφισμένο χαμόγελο στο πρόσωπο!!!
:-PP

NdN είπε...

Γι αυτό σου λέω ρε φίλε...γίνε ΠΑΟΚ! Μπορεί να σου κλέβουν τα πάντα οι διάφοροι Κάκοι (έχω ξεχάσει πόσες φορές τελείωσα με 9 παίχτες ματς), αλλά δεν μασάς γιατί είσαι...ΠΑΟΚ!

Θεόδωρος Πασσαλίδης είπε...

Σακαταμένο βράδυ το χθεσινό και ακόμα χειρότερη η σημερινή μέρα που είμαστε αναγκασμένοι να ακούμε τον οποιοδήποτε να λέει το μακρύ και το κοντό του..

Για το μπάσκετ δεν το συζητώ, αλλά και για την μπάλα νομίζω πως θα τα καταφέρουμε στο τέλος.. Δεν γίνεται να χαθεί αυτός ο τίτλος, δεν γίνεται..

fpboy είπε...

αταιριαστος - δεν το θέλω,
μακάρι να έπερνα ένα χαπάκι και να μην με ένοιαζε.
Να φανταστεις οτι πολλές φορές δεν πάω στα ντέρμπυ στο γήπεδο ( ενώ πάω σε μικρά ματς) γιατί θα φρικάρω απο την ένταση.

fpboy είπε...

kikop80 - Απο τον μισό Ολυμπιακό που έχασε είναι ντροπή.

fpboy είπε...

ndn - Ε, όχι και μπαοκ !
Είναι τεράστια η διαφορά του ενός συλλόγου με τον άλλο, δεν σου λέω άλλα μην σε σταναχωρήσω !!!!

fpboy είπε...

thodora13 - Aν δεν αλλάξουμε προπονητή και κάνουμε 2 μεταγραφές πολύ καλές τον χειμώνα, χάνεται αυτό το πρωτάθλημα !!!

zouri1 είπε...

δεν θα επερεπε να περνας ολα αυτα.Πρεπει να αναλυσεις το θεμα παιχνιδιου.βγαλε μια φωτογραφια και ψαξτο βαθια.δεν θα δεις τιποτα παραπανω απο παικτες

βιολιστης στη στεγη είπε...

Σε καταλαβαίνω φίλε μου...
Το ίδιο ένοιωθα κι' εγώ με την Α.Ε.Κ., μέχρι που πιά το συνήθισα... :)

zouri1 είπε...

ε,μπηκε ο δεκεμβρης και δεν εβαλες ακομα τις γνωστες φωτογραφιες

fpboy είπε...

βιολιστής στην στέγη - αν είσαι αεκ καταλαβαίνεις.....

zouri - ναι μωρέ το ξέρω , δεν έχω προλάβει να βρω τα κατάλληλα μωράκια....

KitsosMitsos είπε...

Έλα ρε συ, τόσο πολύ επηρεάζεσαι; Μη μασάς!
Εμείς που είμαστε μικρότερες ομάδες τι να πούμε (ΑΕΛ);

fpboy είπε...

kitsosmitsos - γάμησε τα , σήμερα είμαι λίγο καλύτερα και για αυτό γιατί πλακώθηκα στο σινεμά και ξεχάστηκα.