Δευτέρα 25 Αυγούστου 2008

Το ξέρω πως είναι ώρα για χαλαρές αφηγήσεις διακοπών και χαλαρών στιγμών.
Η αλήθεια είναι όμως πως η πραγματικότητα
με προσγειώνει πολύ γρήγορα σε κανονικούς, ανχωτικούς ρυθμούς.
Ο κήπος στο Λουτράκι, τα απογεύματα στις ξαπλώστρες του Waves και τα Ιταλικά παγωτά το βραδάκι είναι ήδη πολύ μακριά.
Ξεκινάω βλέπετε και έναν νέο επαγγελματικό χώρο, ένα γραφείο που θα αναλαμβάνει φωτογραφήσεις και βιντεοσκοπήσεις, και έχω πολύ τρέξιμο, (και πολλά έξοδα βεβαίως-βεβαίως).
Βάλτε και οτι όλα τα Σαββατοκυριακά μου είναι κλειστά με φωτογραφήσεις μέχρι τον Οκτώμβρη, ε, όπως και να'ναι αυτά σε βάζουν σε μια φάση ρε παιδί μου....
Ευτηχώς εχθές πήγα για ένα μπανάκι στο Μάυρο Λιθάρι και ήρθα στα ίσια μου.
Η καλή φάση είναι πως το επόμενο Σάββατο η φωτογράφηση είναι σε γαμάτο μέρος εκτός Αθηνών( Γαλαξίδι if you know), οπότε θα το κάνω πάλι το ταξιδάκι μου...
Δουλειά και διασκέδαση ταυτόχρονα, το καλύτερο μου!
Καλή βδομάδα σε όλους!


10 σχόλια:

roadartist είπε...

Υπομονη..
Ολοι καπως ετσι νιωθουμε.. Ας βλεπουμε τα θετικα οπως μολις εκανες!! :)

fpboy είπε...

Πάντα τα θετικά καλλιτέχνιδα !!!!

Μαριλένα είπε...

καλή επιτυχία στην καινούρια δουλειά πρώτα απ' όλα.
άλλο πραμα, να κανεις αυτό που σ' αρέσει: ελάχιστοι το καταφέρνουν :)

καλά να τα περνας :))

αντωνης είπε...

Με το καλο η νεα αρχη στη δουλεια σου!

Hfaistiwnas είπε...

Έκανες διακοπούλες, πήρες δυνάμεις και είσαι έτοιμος!!!! :)
Καλή επιτυχία θα σου ευχηθώ και εγ΄β στη νέα δουλειά!!

Laplace είπε...

γαλαξιδι?ποιος την χαρη σου..
ολοι ετσι ειμαστε παντως.. :(
πρωτες μερες γαρ

fpboy είπε...

μαριλένα - Ευχαριστώ !!!

αντώνης - Να'σαι καλά! θα γίνει χαμός!

Hφαιστίωνας - Ευχαριστώ! Είμαι έτοιμος για το βήμα παραπάνω που λένε. Μέχρι τώρα για ενάμιση χρόνο δούλευα απο το σπίτι, σαν παροχή υπηρεσιών, τώρα θα'μαι πιο κυριλέ.

laplace - Έίναι οι πρώτες μέρες περίεργες, βαριέσαι τα ίδια και τα ίδια.

Unknown είπε...

Well well well......

Hfaistiwnas είπε...

Γνωρίζω κάτι λίγα από τέτοιες παροχές...
Κυρίλα.. γουστάρω!!!

Ανώνυμος είπε...

καλύ αρχή φίλος! george