Κυριακή 3 Αυγούστου 2008

Μια βδομάδα στην Άνδρο


Χθες βράδυ γύρισα απο Άνδρο.
Ωραία ήταν, είχε και περιπέτειες.

Η περιπέτεια

Στην αρχή πήγαμε camping (έχει 1 κοντά στο λιμάνι το Γαύριο, ήρεμο, καθαρό με basic υπηρεσίες) ,
γιατί ''διακοπές χωρίς camping δεν είναι διακοπές''
αλλά ο αέρας ήταν απίστευτός!
Το πρώτο βράδυ πρέπει να ξύπνησα 5-6 φορές απο τον αέρα!Πακέτο.
Το δεύτερο βράδυ πια δεν παλευόταν!
Μιλάμε καμιά ώρα κοιμήθηκα και μετά ξύπνιος!
Σαν σκηνικό απο θρίλερ ήταν η κατάσταση, δεν μου έχει ξανατύχει.
Ούτε σε άσκηση στον στρατό τέτοιο πράγμα!
Κατά τις 3 το πρωί η σκηνή σπάει απο τον αέρα !!
Μένουμε ψύχραιμοί και πάμε και την πέφτουμε στο αυτοκίνητο μέχρι να ξημερώσει.
Είμασταν τόσο κουρασμένοι που κοιμηθήκαμε μια χαρά (φανταστείτε)!
Το πρωί φύγαμε και (όπως και όλοι οι υπόλοιποι!) πήγαμε σε ένα δωμάτιο ανάμεσα στο Γαύριο και το Μπατσί
και ''ηρεμήσαμε''.

Το νησί

Αν και εγώ με τις Κυκλάδες δεν πολυτρελαίνομαι γιατί θεωρώ οτί δεν έχουν πολύ ''ποιότητα''
(π.χ ποιότητα για μένα έχει το Πήλιο , η Χαλκιδική )
και'' σου πιάνουν τον κώλο'' με λίγα λόγια, η Άνδρος μου άρεσε πάρα πολύ.

-Οι παραλίες είναι τέλειες με γαμάτα beach bar (π.χ , ''Πίσω Γυάλια'' κοντά στην χώρα και ''Golden Beach'' ανάμεσα στο Μπατσί και το Γαύριο), ενώ υπάρχουν και πολύ μεγάλες παραλίες όπως ο Άγιος Πέτρος αν γουστάρεις και εξωτικές παραλίες για τζιπάτους και σκαφάτους (π.χ ''Της Γριάς το πήδημα'', η 'Άχλα'' κ.α). Ωραίος και ο ''Φελλός'' για pure καταστάεις.

-Απο οικισμούς , το Μπατσί είναι οκ για ένα ήρεμο βράδυ με την κοπέλα σου (αν και περίμενα κάτι πιο σούπερ) και η Χώρα είναι χλίδα με μουσεία, εκθέσεις ζωγραφικής και κουλτούρα που δεν την έχω ξαναδεί σε νησί!
Επίσης πήγα σε έναν πολύ ωραίο οικισμό που την καταβρήκα και λέγεται Κορθί.
Το οποίο είναι πολύ αυθεντικό μέρος, με ντόπιους νησιώτες πραγματικούς,
με καφενείο κάτω απο τον πλάτανο και έτσι.
Πολύ ωραία είναι και τα χωριά γύρω απο την Χώρα της Άνδρου με πολύ ωραία σπίτια και πολύ πράσινο!

-Για νυχτερινή ζωή και σεξουαλικές περιπέτειες με άλλες εθνικότητες, μακριά απο την Άνδρο! Δεν έχει τέτοια πράγματα στο νήσι ρε σεξομανείς! φτου , κακα!

Γενικά, το νησί έχει καλή ποιότητα, και είναι τέλειο για οικογένειες με παιδί η
ήρεμα ζευγάρια (σαν και μας ντε!) που θέλουν να χαλαρώσον και να'ναι για την πάρτι τους.
Κοινώς ''τρέντυδες'' και ''σούπερ-γκόμενες στο βούρκο κυλιώμενες'' μακριά απο την Άνδρο, χα,χα!


Άνδρος again and again...

Θέλω να ξαναπάμε σύντομα, ίσως μετά τον 15αυγουστο γιατί το μέρος είναι πολύ όμορφο και
με αυτόν τον κωλοαέρα δεν χαρήκαμε τις παραλίες όπως θα έπρεπε.
2 ωρίτσες είναι...
Τώρα Athens για μερικές μέρες να κάνουμε κάτι δουλίτσες και μετά Λουτράκι και βλέπουμε .....
Μέχρι 18 Αυγούστου είμαστε χαλαροί λέμε....


υ.γ- Στην Άνδρο τα τζιπάκια, τις μεζονέτες και τα Lacoste τα μοιράζουν τζάμπα ?
Πολύ οικονομική άνεση ρε αδερφάκι μου...

21 σχόλια:

αντωνης είπε...

Καλησπερα fp

Μερικες ερωτησουλες γιατι δεν ετυχε ακομα να επισκεφθω την Ανδρο.
1) χρειαζεται αυτοκινητο οπωσδηποτε;
2) απο τιμες πως ειναι το νησι;
3) τι εννοεις ποιοτητα; Και ποια ποιοτητα εχει η Χαλκιδικη ας πουμε;
4) Εχεις παει στη Ναξο; (για μενα ειναι απο τα ομορφοτερα μερη που εχω επισκεφθει)

Οσο για το υγ. εχω την εντυπωση οτι ειναι πλουσιο νησι, απο οπου καταγονται πολλες εφοπλιστικες οικογενειες.

fpboy είπε...

1. Εννοείτε με αυτοκίνητο!
Αλλά είναι πιο φτηνά να πάρεις αυτοκίνητο στην Άνδρο απο Σαντορίνη, Μήλο, Κρήτη και αλλού.
Εγώ έδωσα 40 ευρώ.
2. Οι τιμές όπως σε όλες τις Κυκλάδες είναι τσιμπημένες αλλά όχι σε βαθμό ξεφτίλας όπως π.χ Μύκονος.
3. Ποιότητα εννοώ να έχει καλό φαγητό (μου αρέσουν τα μέρη που έχουν δικά τους προιόντα όπως Η χαλκιδική και η Άνδρος) να δοκιμάσεις, ήπια τουριστική ανάπτυξη (π.χ στην Σαντορίνη και στην Μύκονο θέλεις μισή ώρα για να παρκάρεις και δεν βρίσκεις που να κάτσεις να φας απο τον πολύ κόσμο!).
Χαλκίδική εγώ συναντησα ωραίους ντόπιους που λέγαμε καλημέρα και οι τιμές ήταν ''προ ευρώ'', οικογενειάρχες Θεσσαλονικιούς έξω καρδιά κτ.λ. Ελπίζω να σε κάλυψα.

4. Φέτος ήμουνα ανάμεσα σε Νάξο και Άνδρο και διάλεξα Άνδρο γιατί οι τιμές στα μεταφορικά για Άνδρο ήταν το 1/3 απο Νάξο !!!
Έχω ακούσει τα καλύτερα!!!

5. Ναι , έχει εφοπλιστές η Άνδρος και γενικά ''αστούς''.

αντωνης είπε...

Στη Ναξο παντως που ημουν τα 3 προηγουμενα καλοκαιρια
1) δεν πηραμε αυτοκινητο, δεν πολυχρειαζεται. Νοικιασαμε μονο την πρωτη φορα για 2 μερες.
2) ειναι αυταρκες νησι με ντοπια παραγωγη πολυ ποιοτικη (πχ.τυροκομικα, κρεατικα, πατατες κτλ).
3) ειναι παμφθηνο νησι σε σχεση με πολλα απο τα μερη που εχω επισκεφθει. Πχ. φετος δικλινο δωματιο φατσα απεναντι απο την καταπληκτικη παραλια του Αγιου Προκοπιου 45 €. Και μολις 10 λεπτα απο τη χωρα με το λεωφορειο, το οποιο ειναι πολυ αξιοπιστο μεσο. Εχει μεχρι τις 2 τη νυχτα.

Οσο για την ποιοτητα, και το φαγητο της ειναι παρα πολυ καλο και η τουριστικη αναπτυξη απεχει κατα πολυ απο τα υπολοιπα γνωστα Κυκλαδονησια.
Το συστηνω ανεπιφυλακτα σε οποιον τυχαινει να το συζητησω, οπως τωρα καλη ωρα.

Να 'σαι καλα.

αντωνης είπε...

Ωπ τωρα μολις ειδα και το αλλο σου blog.
Πηγαινω και απο κει να δω
:)

Laplace είπε...

μια χαρα σε κοβω φιλε..
δεν εχω παει αλλα θελω να παω..

Hfaistiwnas είπε...

Καλησπέρα!
Γυρίσατε;;;; (αλά Καρέζη)
χεχε, μπράβο παιδιά, βλέπω ότι περάσατε μια χαρά! :) Από φίλους που έχω ακούσει, είναι πολύ καλό νησί! Τόσο που πηγαίνουν κάθε χρόνο!
Δεν έχω πάει πολλές φορές διακοπές στη ζωή μου αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω και κάμπινγκ κάποια στιγμή! :)

fpboy είπε...

antwnhs - Αχ, να δω πότε θα προλάβω να δω όλη αυτή την γαμάτη χώρα...

laplace - Μια χαρά είμαι φίλε.
μακάρι και του χρόνου να είμαι έτσι.
εσύ θα πας πουθενά?

hfaistiwnas- Βασικά,το κάμπινγκ είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι.Μερικά είναι πολύ όμορφά, μερικά πολύ χύμα.Άντε να πας- να πας.

αντωνης είπε...

την ιδια απορια εχω και εγω fp
(ολιγον ρητορικη μου φαινεται, γιατι πιστευω οτι κανενας μεσος ανθρωπος-εξαιρουνται οι χαραμοφαηδες και οι εισοδηματιες- δεν προλαβαινει να τη δει ολη)

snikolas είπε...

Να γιατί δεν μου αρέσει το camping! Μα καθόλου όμως...

scarface είπε...

Να συνεχίσεις να περνάς καλά φίλε όπου και αν βρίσκεσαι.

fpboy είπε...

άντωνης - Ναι, όντως δεν προλαβαίνεις...

snikolas - To camping αν πετύχει είναι καλή φάση αλλά η αλήθεια είναι πως κάνω διακοπές συνέχεια σε καμπινγκ (2 φορές έχω νοικιάσει δωμάτιο στην ζωή μου, 3 με την φετινή) και ''κουράστηκα'' πια.
Έχει γράψει και 31 το κοντέρ...

fpboy είπε...

scarface - να'σαι καλά φίλε και να περάσεις σούπερ και εσύ!

Sophia Kollia είπε...

Μόνο να σου πω, ότι ο αέρας ξύλωσε έναν ηλιακό θερμοσύφονα και έκοψε τα καλώδια της ΔΕΗ! Και ακόμα συνεχίζεται. Νομίζω ότι αρχές Σεπτέμβρη έχεις περισσότερες πιθανότητες να πετύχεις νησί χωρίς αέρα!
Όσο για το χρήμα, στο Πέραμα πεθαίνουν στην Άνδρο (και αλλού )κτίζουν!

Σοφία είπε...

Έχω ακούσει κι εγώ πολύ καλά λόγια για την Άνδρο από μια φίλη μου που πάει σχεδόν κάθε καλοκαίρι. Κάποια στιγμή ελπίζω να με φέρει κι εμένα ο δρόμος. Χαρά στο κουράγιο σας να πάτε για κάμπιγκ - εγώ δεν το αποτολμώ. Πήγα μια φορά και μου ήταν υπερ-αρκετή!!

Η Νάξος είναι επίσης πολύ ωραία, και πρέπει να έχει ανάλογο στυλ με την Άνδρο.

NdN είπε...

Εχω ακούσει πολύ καλά σχόλια για την Ανδρο μολονότι δεν την έχω επισκεφτεί ποτέ.

Θα συμφωνήσω όμως στο ότι "Διακοπές χωρίς camping δεν είναι διακοπές"!!

Απολύτως σωστό, ακόμα και αν έχει τις δυσκολίες του!

zouri1 είπε...

μια χαρα περασες.σε σκηνη εγω δεν εμεινα ουτε στον στρατο

kikop80 είπε...

Καλώς ήρθες fp!
Θα θελα να πάω κάποια στιγμλη Άνδρο και Νάξο που λέει και ο φίλος ο Αντώμης!
Να δώ πότε, οπως λέτε κι οι δύο, θα δώ κι εγώ την Ελλάδα με τα τόσα μέρη της! Πραγματικά δε την προφταίνεις, έτσι?
Παρά τα τόσα άσχημα, τα τόσα κατστραμένα, έχει ακόμα τόσα να δώσει η καημένη....
Άντε καλά να περάσεις στην άδεια? Αθήνα και να ξαναφύγεις για το συμπληρωμα διακοπών μετα!!!
Πάντα τέτοια!

Ανώνυμος είπε...

Καλώς τον. Και εγώ σήμερα γύρισα από Μυτιλήνη. Όμορφα ήταν. Και εσύ βλέπω δεν πέρασες άσχημα. Γιατί αν οι διακοπές δεν έχουν περιπέτεια δεν είναι διακοπές συμπληρώνω.

Τα τζιπάκια τα μοιράζουν φαίνεται τζάμπα σε όλη την Ελλάδα. Ελληναράδες ούμπερ άλες μιλάμε. Καλή συνέχεια φίλε μου. Περιμένουμε και φωτογραφικό υλικό.(Μιας και το είπα αυτό...έχεις ιδέα από μηχανές Νίκον; Έχω την D 40 και έβγαλα κοντά στο ένα γίγα φωτογραφίες. Τις περισσότερες θέλω να τις πετάξω. Πέρυσι μου βγήκαν στο ίδιο νησί καλύτερες. Φέτος μου εμφανίστηκαν με απερίγραπτο κόκκο(που μάλλον είχα πειράξει το iso και το είχα κατά λάθος στο 1600) και γενικά πιο θολές και πιο ξέπλυμα φωτογραφίες δεν έχω βγάλει. Άσε που μου μερικές φορές στο αυτόματο ζουμ μου ζουμάρει αλλά πατώντας να τραβήξω φωτογραφία δεν τραβάει. Κολλάει. Αν έχεις κάποια ιδέα και έχεις διάθεση και χρόνο στείλε μου ένα μέιλ στο viniohos παπάκι gmail τελεία com).

Καλή επάνοδο σε όλους εύχομαι.

vasikos metoxos είπε...

Η Άνδρος συνδυάζει πολλά πράγματα μαζί. Και κυρίως τις διακοπές με τον πολιτισμό. Οι "αστοί" που λες, το προσέχουν ιδιαίτερα το νησί τους.

mamma είπε...

Κάμπιγκ κι άγιος ο Θεός :))))

ΥΓ. άκου "Έχει γράψει και 31 το κοντέρ..." ντροπή να υπονοείς κούραση, παιδί πράμα :P Ας ήταν μεγαλύτερος ο Παύλος και θα πηγαίναμε ελεύθερο.

fpboy είπε...

mamma- Χα,χα, νιώθω παππούς λέμε ώρες-ώρες ! Ελεύθερο ε ? Κόλαση....
Κάτω Κουφονήσι να πας ....

vasikos - Ναι όντως η Άνδρος είναι σε ''καλά χέρια''.

island- Όντως διακοπές χωρίς περιπέτεια δεν είναι διακοπές.
θα σου στείλω μειλ τομοροου.

kikop80 - Η χώρα είναι πανέμορφη, ευλογημένη. Όπως έχει πει και η Μπελούτσι για την Ιταλία ''Την Ελλάδα την σώζει η ομορφιά της!''