H αλήθεια είναι πως κανείς στην οικογένεια μας δεν άντεχε να τον βλέπει να ''λιώνει'' χρόνο με τον χρόνο. Η αρρώστια μετέτρεπε σιγά-σιγά τον φωνακλά και υπερεργατικό πατέρα μου σε έναν αδύναμο άνθρωπο με χαμένο βλέμμα.
Στην αρχή με μαγκούρα, μετά με ''π'', ύστερα με καροτσάκι, τώρα τελευταία ούτε καν... Το Σάββατο ο πατέρας μου ''έσβησε'', ήρεμα και απλά.
r.i.p
Τρίτη 24 Ιουνίου 2008
Enjoy The Silence dad....
Παρασκευή 20 Ιουνίου 2008
Τρίτη 17 Ιουνίου 2008
Πάει το euro για την Εθνική....
Και με το που γυρνάω και ανοίγω τον υπολογιστή, μου έχουνε στείλει αυτό το βιντεάκι! ''Καφρίλα'' δεν λέω, αλλά για να σας πω την αλήθεια γέλασα πολύ. (κάφρος είμαι και εγώ τι νομίζετε!).
Το δεύτερο παιχνίδι δεν το είδα γιατί δούλευα, αντίθετα είδα τις δηλώσεις του Ρεχάγκελ και των διεθνών και μου φάνηκαν οτι το έχουνε χάσει λιγάκι.
Όταν κάνεις καθυστέρηση απο το 35 στον πρώτο αγώνα (!!!!) είσαι για κράξιμο και κράξιμο θα πάρεις!
Εγώ πάντως δεν είμαι ''οπαδός'' της Έθνικής, το βλέπω πολύ ουδέτερα και ψύχραιμα το πράγμα, (έτσι το έβλεπα και το 2004 που δεν πολυτρελλάθηκα με τις νίκες) και χαίρομαι πολύ την μπαλάρα που παίζεται στα περισσότερα ματς, όπως το προχθεσινό Τσεχία-Τουρκία.
Καλή συνέχεια σήμερα με Ιταλία-Γαλλία !
Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008
Όμορφες μέρες...

- Απίστευτη η αφίσα του Synch ! Αξίζει να πάει όποιος είναι Αθήνα αυτές τις μέρες.
- Εγώ το Σάββατο έχω φωτογράφηση και Κυριακή πουρνο-πουρνό δραπετεύω Λουτράκι μέχρι Τρίτη. Στόχος είναι θάλασσα το πρωί, θάλασσα το βράδυ! Χαλαρά....
- Καλά στον Κεραμεικό έχει κάθε μέρα πάρτι! Μου κάνει εντύπωση που πια έχει κόσμο και τα απογεύματα. Τέτοια επιτυχία δεν έχει ξαναγίνει. Είναι απίστευτο το τι κάνει το Μετρό !
- Έχω ''ερωτευθεί'' την καινούργια μου φωτογραφική μηχανή, μια Canon 5d. Κορυφαία ποιότητα εικόνας !
- Για το Ευρωπαικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου τι να πεις ? Μας έχει πάρει τα μυαλά ! Πολύ ωραία μπάλα από Πορτογαλία, Ολλανδία, Κροατία, εκπλήξεις (ήττες Γερμανίας- Ιταλίας) και είμαστε ακόμα στην αρχή!
- Τα σχολεία κλείνουν και χιλιάδες τυχεροί υπάλληλοι στην εκπαίδευση και μαμάδες με τα παιδιά τους την ''κάνουν'' για καλή ζωή στην επαρχία. Άντε να αδειάσουν και λίγο οι δρόμοι !
- Φοβερός και ο καιρός φέτος στην Αθήνα, μακάρι να ήταν πάντα έτσι! Ζεστές μέρες, γλυκά βράδια, ομορφιές.... Που είναι οι καύσωνες, οεο ?
- Να μην είχα και οδοντογιατρό σήμερα,θα ήταν όλα τέλεια. Απονεύρωση πάλι. Πακέτο...
Καλά να περάσετε όλοι και όλες !
Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008
Εμπορικό Κέντρο στην Βίλα Ζωγράφου ? ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Διαβάζω στο www.vilazografou.gr
''Δεν πρόλαβαν να συμπληρώσουν ένα μήνα ζωής. Ξεριζωμένα βρήκαν προχθές τα δώδεκα δένδρα που είχαν φυτέψει στα τέλη Νοεμβρίου στο Κτήμα Ζωγράφου κάτοικοι και μέλη της Επιτροπής Αγώνα Κατοίκων της περιοχής, οι οποίοι επιθυμούν το κτήμα να δοθεί στους κατοίκους ως χώρος πρασίνου, αντί να οικοδομηθεί εμπορικό κέντρο. Το θλιβερό θέαμα διαπίστωσαν κατά το προχθεσινό χριστουγεννιάτικο μπαζάρ που διοργάνωσαν. «Είναι η πρώτη φορά που μπήκαμε μετά τη δενδροφύτευση του Νοεμβρίου», λέει στην «Κ» μέλος της Επιτροπής Αγώνα Κατοίκων που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, «και αντικρίσαμε αυτήν την εικόνα». ''
Ας γίνουν όσα εμπορικά κέντρα θέλουν.
Αλλά όχι στο κέντρο της πόλης !
Ας γίνουν στα προάστια, δίπλα από την Αττική Οδό,
στα Καλύβια, στην Παιανία και στην Άνω Γλυφάδα.
Εκεί θα είναι ''ανάπτυξη'', ''θέσεις εργασίας'' κ.τ.λ.
Αλλά στο κέντρο της πόλης, τα ελάχιστα παρκάκια πρέπει να προστατευτούν με
προεδρικό διάταγμα γιατί οι Δήμαρχοι,
πεινάνε για μαύρο χρήμα, κομπίνες και εύκολο πλουτισμό!
Περισσότερα για το θέμα στο www.vilazografou.gr
Η συνήθεια...
Είμαι με μια παιδική μου φίλη και τρώμε παγωτάκι στου Ψυρρή.
Συζητάμε για παιδιά και σχολεία.
Κατηγορεί τα ''ιδιωτικά''.
Υποστηρίζει ότι κακομαθαίνουν τα παιδιά στα ιδιωτικά,
ότι αργούν να μεγαλώσουν, κ.τ.λ
Ως εδώ συμφωνώ μαζί της.
Ύστερα μου λέει ''και εμείς που πήγαμε στον Κολωνό τι πάθαμε ?''.
Τώρα διαφωνούμε. Τις θυμίζω λίγο πως ήταν.
Πολλά παιδιά από την γειτονιά σταμάταγαν στο Γυμνάσιο
και πιάνανε δουλειά στα συνεργεία της γειτονιάς, συνεχίζοντας στο περίφημο ''βραδινό'' σχολείο. No future δηλαδή, οι περισσότεροι τα παρατάγανε πολύ γρήγορα.
Σε όλα τα Γυμνάσια της περιοχής σουλατσάρανε (απίστευτη λέξη,ε ?) οι περίφημοι ''εξωσχολικοί'',
παιδιά που μπαινοβγαίνανε στις φυλακές η ήταν με αναστολές,
και φυσικά κλέβανε, δέρνανε, απειλούσαν, παρενοχλούσαν τις κοπέλες,
πουλάγανε ΄''μαύρο'' και ''ύπνους'' και άλλα.
Κανένας επιστάτης δεν θα ρίσκαρε την σωματική του ακεραιότητα για να τα βάλει μαζί τους. Η φίλη μου αρχίζει και θυμάται.
Λίγο θολά, πάνε και 15 χρόνια, αλλά αρχίζει και θυμάται. Την γυρνάω σπίτι.
''Ναι, έχεις δίκιο μου λέει. Μπουρδέλο ήτανε!'' μου λέει λίγο πριν φύγει.
Μένω μόνος μου και θυμάμαι μια ταινία που είχε στείλει το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο του Λονδίνου στην ''καλή'' μου, όταν ξεκίνησε να κάνει Master στην κοινωνιολογία.
Ήταν ένα φοβερό ντοκιμαντέρ που έδειχνε πως άνθρωποι σε υποβαθμισμένες περιοχές της Ιρλανδίας, με φοβερή εγκληματικότητα και τρομοκρατικές επιθέσεις, ένιωθαν μια χαρά με την περιοχή τους και την γύρω τους κατάσταση.
''Μια χαρά είναι η γειτονιά μας! Τα Μ.Μ.Ε τα παραλένε!'' έλεγαν με τον πιο απόλυτο τρόπο!
Το ντοκιμαντέρ σε οδηγούσε στο συμπέρασμα πως η συνήθεια, η συνεχής τριβή με κάτι σε κάνει να ''υποβιβάζεις '' το όποιο πρόβλημα υπάρχει γύρω σου.
Είμαι σίγουρος πως συμβαίνουν όλα αυτά, και έχω ενδείξεις οτι λειτουργεί και ανάποδα.
Δηλαδή η συνήθεια να σε κάνει να ξεχνάς και τα καλά!
Έχω στο μυαλό μου μια πρόσφατη συζήτηση με έναν συνεργάτη που μου έλεγε πόσο βρώμικο και υποβαθμισμένο είναι το Ψυχικό στο οποίο ζει τα τελευταία 15 χρόνια !!!!!!!!
Δεν ξέρω πως χάνουμε την ''αντικειμενικότητα'' μας, την ''ουδετερότητα'' μας, το ''μέτρο'' με την ζωή και τα πράγματα αλλά φαίνεται πως η συνήθεια λειτουργεί ανασταλτικά .....
Προσοχή λοιπόν....
Συζητάμε για παιδιά και σχολεία.
Κατηγορεί τα ''ιδιωτικά''.
Υποστηρίζει ότι κακομαθαίνουν τα παιδιά στα ιδιωτικά,
ότι αργούν να μεγαλώσουν, κ.τ.λ
Ως εδώ συμφωνώ μαζί της.
Ύστερα μου λέει ''και εμείς που πήγαμε στον Κολωνό τι πάθαμε ?''.
Τώρα διαφωνούμε. Τις θυμίζω λίγο πως ήταν.
Πολλά παιδιά από την γειτονιά σταμάταγαν στο Γυμνάσιο
και πιάνανε δουλειά στα συνεργεία της γειτονιάς, συνεχίζοντας στο περίφημο ''βραδινό'' σχολείο. No future δηλαδή, οι περισσότεροι τα παρατάγανε πολύ γρήγορα.
Σε όλα τα Γυμνάσια της περιοχής σουλατσάρανε (απίστευτη λέξη,ε ?) οι περίφημοι ''εξωσχολικοί'',
παιδιά που μπαινοβγαίνανε στις φυλακές η ήταν με αναστολές,
και φυσικά κλέβανε, δέρνανε, απειλούσαν, παρενοχλούσαν τις κοπέλες,
πουλάγανε ΄''μαύρο'' και ''ύπνους'' και άλλα.
Κανένας επιστάτης δεν θα ρίσκαρε την σωματική του ακεραιότητα για να τα βάλει μαζί τους. Η φίλη μου αρχίζει και θυμάται.
Λίγο θολά, πάνε και 15 χρόνια, αλλά αρχίζει και θυμάται. Την γυρνάω σπίτι.
''Ναι, έχεις δίκιο μου λέει. Μπουρδέλο ήτανε!'' μου λέει λίγο πριν φύγει.
Μένω μόνος μου και θυμάμαι μια ταινία που είχε στείλει το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο του Λονδίνου στην ''καλή'' μου, όταν ξεκίνησε να κάνει Master στην κοινωνιολογία.
Ήταν ένα φοβερό ντοκιμαντέρ που έδειχνε πως άνθρωποι σε υποβαθμισμένες περιοχές της Ιρλανδίας, με φοβερή εγκληματικότητα και τρομοκρατικές επιθέσεις, ένιωθαν μια χαρά με την περιοχή τους και την γύρω τους κατάσταση.
''Μια χαρά είναι η γειτονιά μας! Τα Μ.Μ.Ε τα παραλένε!'' έλεγαν με τον πιο απόλυτο τρόπο!
Το ντοκιμαντέρ σε οδηγούσε στο συμπέρασμα πως η συνήθεια, η συνεχής τριβή με κάτι σε κάνει να ''υποβιβάζεις '' το όποιο πρόβλημα υπάρχει γύρω σου.
Είμαι σίγουρος πως συμβαίνουν όλα αυτά, και έχω ενδείξεις οτι λειτουργεί και ανάποδα.
Δηλαδή η συνήθεια να σε κάνει να ξεχνάς και τα καλά!
Έχω στο μυαλό μου μια πρόσφατη συζήτηση με έναν συνεργάτη που μου έλεγε πόσο βρώμικο και υποβαθμισμένο είναι το Ψυχικό στο οποίο ζει τα τελευταία 15 χρόνια !!!!!!!!
Δεν ξέρω πως χάνουμε την ''αντικειμενικότητα'' μας, την ''ουδετερότητα'' μας, το ''μέτρο'' με την ζωή και τα πράγματα αλλά φαίνεται πως η συνήθεια λειτουργεί ανασταλτικά .....
Προσοχή λοιπόν....
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)