Το ξέρω πως είναι ώρα για χαλαρές αφηγήσεις διακοπών και χαλαρών στιγμών.
Η αλήθεια είναι όμως πως η πραγματικότητα
με προσγειώνει πολύ γρήγορα σε κανονικούς, ανχωτικούς ρυθμούς.
Ο κήπος στο Λουτράκι, τα απογεύματα στις ξαπλώστρες του Waves και τα Ιταλικά παγωτά το βραδάκι είναι ήδη πολύ μακριά.
Ξεκινάω βλέπετε και έναν νέο επαγγελματικό χώρο, ένα γραφείο που θα αναλαμβάνει φωτογραφήσεις και βιντεοσκοπήσεις, και έχω πολύ τρέξιμο, (και πολλά έξοδα βεβαίως-βεβαίως).
Βάλτε και οτι όλα τα Σαββατοκυριακά μου είναι κλειστά με φωτογραφήσεις μέχρι τον Οκτώμβρη, ε, όπως και να'ναι αυτά σε βάζουν σε μια φάση ρε παιδί μου....
Ευτηχώς εχθές πήγα για ένα μπανάκι στο Μάυρο Λιθάρι και ήρθα στα ίσια μου.
Η καλή φάση είναι πως το επόμενο Σάββατο η φωτογράφηση είναι σε γαμάτο μέρος εκτός Αθηνών( Γαλαξίδι if you know), οπότε θα το κάνω πάλι το ταξιδάκι μου...
Δουλειά και διασκέδαση ταυτόχρονα, το καλύτερο μου!
Καλή βδομάδα σε όλους!
Δευτέρα 25 Αυγούστου 2008
Τετάρτη 20 Αυγούστου 2008
prison break season 4 (promo HQ)
Μύρισε χειμώνας, μεγάλες σοκολάτες lacta και αγκαλίτσες στον καναπέ.
prison break 4 λέμε....
Τρίτη 19 Αυγούστου 2008
Όχι άλλοι Εθνικοί ήρωες !
«Οι Ελληνες είμαστε γεννημένοι πρώτοι. Τα υπόλοιπα είναι για τους δεύτερους. Το αποδεικνύουμε εδώ και χιλιάδες χρόνια σε όλον τον κόσμο. Το έχουμε στα κύτταρα μας και είναι το μεγαλύτερο δώρο. Είναι κρίμα να το αμφισβητούμε. Οταν υπάρχει ελληνική ψυχή και πίστη στον Θεό, μπορείς να κατακτήσεις την κορυφή του κόσμου» Φανή Χαλκιά - Αθήνα 2004.
Σάββατο 16 Αυγούστου 2008
Κυριακή 3 Αυγούστου 2008
Μια βδομάδα στην Άνδρο

Χθες βράδυ γύρισα απο Άνδρο.
Ωραία ήταν, είχε και περιπέτειες.
Η περιπέτεια
Στην αρχή πήγαμε camping (έχει 1 κοντά στο λιμάνι το Γαύριο, ήρεμο, καθαρό με basic υπηρεσίες) ,
γιατί ''διακοπές χωρίς camping δεν είναι διακοπές''
αλλά ο αέρας ήταν απίστευτός!
Το πρώτο βράδυ πρέπει να ξύπνησα 5-6 φορές απο τον αέρα!Πακέτο.
Το δεύτερο βράδυ πια δεν παλευόταν!
Μιλάμε καμιά ώρα κοιμήθηκα και μετά ξύπνιος!
Σαν σκηνικό απο θρίλερ ήταν η κατάσταση, δεν μου έχει ξανατύχει.
Ούτε σε άσκηση στον στρατό τέτοιο πράγμα!
Κατά τις 3 το πρωί η σκηνή σπάει απο τον αέρα !!
Μένουμε ψύχραιμοί και πάμε και την πέφτουμε στο αυτοκίνητο μέχρι να ξημερώσει.
Είμασταν τόσο κουρασμένοι που κοιμηθήκαμε μια χαρά (φανταστείτε)!
Το πρωί φύγαμε και (όπως και όλοι οι υπόλοιποι!) πήγαμε σε ένα δωμάτιο ανάμεσα στο Γαύριο και το Μπατσί
και ''ηρεμήσαμε''.
Το νησί
Αν και εγώ με τις Κυκλάδες δεν πολυτρελαίνομαι γιατί θεωρώ οτί δεν έχουν πολύ ''ποιότητα''
(π.χ ποιότητα για μένα έχει το Πήλιο , η Χαλκιδική )
και'' σου πιάνουν τον κώλο'' με λίγα λόγια, η Άνδρος μου άρεσε πάρα πολύ.
-Οι παραλίες είναι τέλειες με γαμάτα beach bar (π.χ , ''Πίσω Γυάλια'' κοντά στην χώρα και ''Golden Beach'' ανάμεσα στο Μπατσί και το Γαύριο), ενώ υπάρχουν και πολύ μεγάλες παραλίες όπως ο Άγιος Πέτρος αν γουστάρεις και εξωτικές παραλίες για τζιπάτους και σκαφάτους (π.χ ''Της Γριάς το πήδημα'', η 'Άχλα'' κ.α). Ωραίος και ο ''Φελλός'' για pure καταστάεις.
-Απο οικισμούς , το Μπατσί είναι οκ για ένα ήρεμο βράδυ με την κοπέλα σου (αν και περίμενα κάτι πιο σούπερ) και η Χώρα είναι χλίδα με μουσεία, εκθέσεις ζωγραφικής και κουλτούρα που δεν την έχω ξαναδεί σε νησί!
Επίσης πήγα σε έναν πολύ ωραίο οικισμό που την καταβρήκα και λέγεται Κορθί.
Το οποίο είναι πολύ αυθεντικό μέρος, με ντόπιους νησιώτες πραγματικούς,
με καφενείο κάτω απο τον πλάτανο και έτσι.
Πολύ ωραία είναι και τα χωριά γύρω απο την Χώρα της Άνδρου με πολύ ωραία σπίτια και πολύ πράσινο!
-Για νυχτερινή ζωή και σεξουαλικές περιπέτειες με άλλες εθνικότητες, μακριά απο την Άνδρο! Δεν έχει τέτοια πράγματα στο νήσι ρε σεξομανείς! φτου , κακα!
Γενικά, το νησί έχει καλή ποιότητα, και είναι τέλειο για οικογένειες με παιδί η
ήρεμα ζευγάρια (σαν και μας ντε!) που θέλουν να χαλαρώσον και να'ναι για την πάρτι τους.
Κοινώς ''τρέντυδες'' και ''σούπερ-γκόμενες στο βούρκο κυλιώμενες'' μακριά απο την Άνδρο, χα,χα!
Άνδρος again and again...
Θέλω να ξαναπάμε σύντομα, ίσως μετά τον 15αυγουστο γιατί το μέρος είναι πολύ όμορφο και
με αυτόν τον κωλοαέρα δεν χαρήκαμε τις παραλίες όπως θα έπρεπε.
2 ωρίτσες είναι...
Τώρα Athens για μερικές μέρες να κάνουμε κάτι δουλίτσες και μετά Λουτράκι και βλέπουμε .....
Μέχρι 18 Αυγούστου είμαστε χαλαροί λέμε....
υ.γ- Στην Άνδρο τα τζιπάκια, τις μεζονέτες και τα Lacoste τα μοιράζουν τζάμπα ?
Πολύ οικονομική άνεση ρε αδερφάκι μου...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




