
Σε συνέχεια του ποστ της single-mamma.....
Δηλώνω άσωτο παρελθόν και μονογαμικό παρών !
Είμαι μονογαμικός, τι να κάνουμε !
Όχι πως είναι και εύκολο με τόσα μωρά τριγύρω!
Η καλλιτεχνική αυτή φωτογραφία μπαίνει για
α. χαβαλέ
β. για να αποδείξει τον βαθμό δυσκολίας του να είσαι με μια μόνο γυναίκα.
γ. γιάτι έτσι μας αρέσει.






