Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Στην δουλίτσα

Μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές που έχει συμβεί τα τελευταία 2 χρόνια στην ζωή μου,
είναι ότι δουλεύω με την κοπέλα μου (που έχει μπει στην δουλειά με 30% ) και με τον αδερφό μου,
που είναι εξωτερικός συνεργάτης.
Νιώθω πάρα πολύ τυχερός γιατί περνάω την ημέρα μου η έστω κάποιες ώρες,  με τους 2 ανθρώπους που αγαπώ περισσότερο στον κόσμο και παρ' όλο που όπως σε όλες τις ανθρώπινες σχέσεις  υπάρχουν εντάσεις και ''κακές μέρες'', δεν το έχω μετανιώσει καθόλου και απορώ πως δεν το είχαμε κάνει νωρίτερα.
Επίσης, νομίζω ότι δουλεύοντας με την κοπέλα που είμαι μαζί 13 χρόνια αλλά και τον αδερφό μου που έχουμε ζήσει μαζί 30 χρόνια και με δύσκολες συνθήκες, τους γνώρισα και τους κατάλαβα καλύτερα. Πλάκα έχει η ζωή....

3 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Η αλήθεια είναι ότι σε όλες τις σχέσεις υπάρχουν τριβές.. αλλά αφού δεν έχετε ακόμη σκοτωθεί, καλά είστε!! Να συνεχίσετε έτσι!

Ξενικός είπε...

μη βασκαθείτε!
Ξενικός

fpboy είπε...

hfaistiwnas - Καλά τα πάμε !

Ξενικος - thanks !