Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Η απεργία του Μετρό



Τι προσπαθούν να κάνουν οι εργαζόμενοι στο Μετρό και τι προσπαθεί η κυβέρνηση ;
Ο καθένας πολεμάει με τα δικά του όπλα για τα δικά του συμφέροντα.
Και εγώ τι είμαι ;
Εγώ είμαι μια παράπλευρη απώλεια.
Είμαι ο ανθρωπάκος που χαλάει τις οικονομίες του στην βενζίνη.
Είμαι ο ανθρωπάκος που ταλαιπωρείται στους δρόμους.
Είμαι ο άνθρωπος που λόγω κίνησης του ακυρώθηκε οριστικά μια δουλειά
και έχασε 300 ευρώ την βδομάδα που πέρασε.
Είμαι όμως στην ευχάριστη θέση να είμαι ελεύθερος και να μπορώ να τους λυπάμαι και τους δυο,
μιας και στην ζωή μου και στην δουλειά μου,
δεν χρησιμοποιώ καμιά είδους βια,
όπως κάνουν αυτοί.
Είναι και αυτό μια σημαντική ικανοποιήση.

5 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Λυπάμαι τις παράπλευρες απώλειες..

Ben Provis είπε...

Το μόνο αποτέλεσμα, είναι η ταλαιπωρία του κόσμου...

zouri1 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
zouri1 είπε...

δεν μπορω να μιλησω γιατι δεν χρησιμοποιω ΜΜΜ.αλλα απο την αλλη δεν μ αρεσει που ο ενας εναντιωνεται στον αλλο.Μια νικη δικη τους θα ειναι νικη ολων μας.Μια ηττα τους θα χασουμε χανουμε ολοι μας.Αυτο το που με καθε απεργια βγαινουν οι δημοσιογραφοι και καταγγελουν οτι ταλαιπωρειται ο λαος ,με βρισκει φαναταικα απεναντι.Γιατι δεν στρεφονται εναντιον των κυβερμησεων που οδηγουν τον κοσμο στις απεργιες.Γιαυτο εχουν καταφερει να περασουν χιλιαδες μετρα χωρις ουσιαστικα να αντιδρασει κανεις.

zouri1 είπε...

δεν μπορω να μιλησω γιατι δεν χρησιμοποιω ΜΜΜ.αλλα απο την αλλη δεν μ αρεσει που ο ενας εναντιωνεται στον αλλο.Μια νικη δικη τους θα ειναι νικη ολων μας.Μια ηττα τους θα χασουμε χανουμε ολοι μας.Αυτο το που με καθε απεργια βγαινουν οι δημοσιογραφοι και καταγγελουν οτι ταλαιπωρειται ο λαος ,με βρισκει φαναταικα απεναντι.Γιατι δεν στρεφονται εναντιον των κυβερμησεων που οδηγουν τον κοσμο στις απεργιες.Γιαυτο εχουν καταφερει να περασουν χιλιαδες μετρα χωρις ουσιαστικα να αντιδρασει κανεις.