Δευτέρα 21 Μαΐου 2012



Μετά το Πάσχα έχω πλακωθεί στην δουλειά.
Μέχρι τις διακοπές του Αυγούστου θα έχω δύσκολο πρόγραμμα,
αλλά οκ, το έχουμε !
Το καλό είναι ότι τον Μάρτιο και τον Απρίλιο ευχαριστήθηκα πολύ
και το εξοχικό μου στο Λουτράκι, και το κέντρο της Αθήνα που μου λείπει πολλές φορές.
Έμεινα Αθήνα και απόκριες και 25Μαρτίου και Πάσχα και ήταν υπέροχα.
Πραγματικά, αυτοί που συνέχεια την κάνουν, δεν ξέρουν τι χάνουν και έχουν για την Αθήνα μόνο την άγρια εικόνα της. Αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα.
Προσπαθώ να είμαι σε θετική φάση αν και ένα προβληματάκι στην μέση
δεν με αφήνει να είμαι όσο κουκουρούκου θα ήθελα.
Έχω κόψει μαχαίρι και το ποδηλατάκι μέχρι να ηρεμήσει ένας γκρινιάρης σπόνδυλος.
Προχωράω και σε κάτι αλλαγούλες στο γραφείο, μια μικρή ανακαίνιση σιγά-σιγά δεν θα με χάλαγε.
Βασικά, θα γούσταρα ένα νέο γαμάτο  γραφείο αλλά δεν είναι ώρα για επενδύσεις.
Τώρα είναι ώρα για περικοπές εξόδων, οπότε να μην είμαστε πολύ εκθετιμένοι στην κρίση.
Και όλα θα πάνε καλά !








1 σχόλιο:

Hfaistiwnas είπε...

Προσοχή με τη μέση! Δεν παίζουμε με αυτά!