Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

my sept

Τελειώνει ο Σεπτέμβρης ! Ουφ !
Ο Σεπτέμβρης είναι πάντα πολύ κουραστικός για τους φωτογράφους.
Για να καταλάβετε από τις 30 μέρες του Σεπτέμβρη,
οι 28 ήταν εργάσιμες για μένα.
Και θα ήταν 29 αν δεν ακυρωνόταν μια δουλειά.
Όχι πως ο Oktober θα είναι χαλαρός, αλλά τέλος πάντων,
να έχουμε κάτι να βάζουμε στόχο.

Και είναι και δύσκολο να περιγράφεις σε φίλους και γνωστούς
που δεν κάνουν τέτοια σερι δουλειάς, η δεν δουλεύουν ποτέ τα Σ-Κ τους,
τι σημαίνει τόση δουλειά και τι φέρνει πίσω της.
Πόνοι στην πλάτη, στον αυχένα, στα πόδια , μεγάλη υπερένταση, νεύρα που βγαίνουν όταν πας να χαλαρώσεις κ.τ.λ
Ευτυχώς κατάφερα να πάω για 2 μπανάκια και κανα 2 ποτάκια για να μην φρικάρω,
είναι απίστευτο πόσο καλό σου κάνει να φεύγεις από τα προβλήματα της δουλειάς για λίγο.

Οι περισσότεροι μου φίλοι μου λένε ''να χαίρεσαι που έχεις πολύ δουλειά''.
Σωστό είναι αυτό, ειδικά τώρα που οι μισοί είναι άνεργοι η σε επαγγελματικά αδιέξοδα,
αλλά η πραγματικότητα μου είναι οτι δεν προλαβαίνω να το διασκεδάσω.
Τρέχω λέμε.....

υ.γ - Για να λέμε και τα καλά, οι φωτογραφήσεις έχουν βγει καταπληκτικές, και εγώ και οι συνεργάτες μου είμαστε σε μεγάλη φόρμα και τα αποτελέσματα είναι μαγικά.

1 σχόλιο:

Hfaistiwnas είπε...

Να είσαι καλά για να τρέχεις!!!
:)