Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

news

Μετά την πρώτη βδομάδα,
βλέπω την αντίσταση στο Σύνταγμα από την τηλεόραση.
Η όλη φάση είναι συγκινητική και αξίζουν πολλά μπράβο σε όσους
μπόρεσαν και βοήθησαν και βοηθούν ακόμα.
Αλλά δεν είμαι ''αγανακτισμένος''.
Πριν 5 χρόνια ναι, αλλά τώρα είμαι κομματάκι του συστήματος που δεν θέλει
να χάσει τα λίγα λεφτάκια που έχει στην άκρη και να γυρίσουμε στην δραχμή,
Και το πρόβλημα μου είναι ότι με πονάει λίγο, αλλά αυτό είμαι και θέλω να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου.
Τέλος πάντων, έχουμε μια εξέλιξη εδώ και ένα μήνα.
Η δικιά μου απολύθηκε και ... ξεκίνησε διακοπές !
Το καλό είναι πως η fpgirl είναι κορίτσι του μέτρου, έχει μαζέψει λεφτά,
ποτέ δεν κατανάλωνε περισσότερα από ότι έβγαζε, δεν έχει δάνεια κ.τ.λ.
Οπότε προς το παρόν σε καλό μας έχει βγει,
αφού περάσαμε το πρώτο σοκ,
τώρα έχουμε πολύ περισσότερο χρόνο μαζί και μπορούμε να πηγαίνουμε και
κανένα Λουτράκι καμιά Δευτέρα-Τρίτη, αλλά αυτό το θέμα, αξίζει ένα δικό του ποστ !
Από εκεί και πέρα, μου χρωστάνε λεφτά από δουλειές, έτσι χρωστάω και εγώ,
και έτσι έχει αρχίσει και μας παίρνει όλους η μπάλα.
Ο κόσμος έχει αγριέψει, ψάχνει ευκαιρία να στην κάνει για ποσά 100 και 200 ευρώ
και το πράγμα χειροτερεύει στο ΄Αθενς.
Τα λέμε soon....

1 σχόλιο:

Hfaistiwnas είπε...

Ελπίζω να ξεμπερδέψετε σύντομα!!!
Και καλά μπάνια!