Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

real life

1. Ωραίος μήνας ο Σεπτέμβρης. Τέλειος καιρός,
ξαναβλέπεις φίλους, κάνεις νέα όνειρα.
Το πιο σημαντικό δικό μου νέο,
είναι οτι προσπαθώ να δουλεύω λιγότερες ώρες,
συγκεκριμένα λιγότερα απογεύματα.
Έτσι αποφάσισα να μην ανοίγω το γραφειάκι μου Παρασκευή απόγευμα.
Παρασκευή 10 με 2 και τέλος.
Ήταν φρίκη να φεύγεις Παρασκευή βράδυ στις 9 για το σπίτι με ένα κεφάλι ''καζάνι'',
παρακμή δεν λέει.

2. Απο εκεί και πέρα συνεχίζω να πηγαίνω μια φορά την βδομάδα για μπανάκι καθημερινή,
(χθες πήγα στην Ψάθα), και να λιώνω στο travel planet στο σπίτι.
Επίσης, δεν έχω καμιά όρεξη να πάω στις Νύχτες Πρεμιέρας.
Ένα πρόβλημα είναι οτι ο κόσμος έχει γίνει πιο δήθεν και απο club της παραλιακής και ένα άλλο οτι εισητήρια δεν βρίσκεις για τις καλές ταινίες. Το 2009 π.χ , προσπάθησα να δω 4 ταινίες και στις 3 δεν βρήκα εισητήριο ! Δεν λέει....

3. Διαβάζω λιγότερες εφημερίδες, λιγότερα πολιτικά blog, βλέπω ελάχιστες ειδήσεις, έκοψα και τα free press και νιώθω μια χαρά.

4 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Μια χαρά είσαι και με λιγότερες ώρες ακόμη καλύτερα!!!

mahler76 είπε...

μια χαρά σε βρίσκω φίλε. Συνέχισε έτσι!!!

fpboy είπε...

hfaistiwnas - άσε, έχω ηρεμήσει σου λέω !!!!
mahler76 - Nασαι καλά!

Σοφία είπε...

Το #3 το έχω κάνει από καιρό, με εξαιρετικά αποτελέσματα!