Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Όλα τα αυτοκίνητα της ζωής μου































Εδώ και 10 μέρες έχω πουλήσει το αμάξι μου και είμαι σε αναζήτηση άλλου.
Πρώτη μέρα που μπήκε αγγελία η corolla μου πουλήθηκε.
Τώρα είμαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου μέχρι 6.000 γιούρο
και στόχος είναι ένα Οpel Αstra του 2004.
Και λέω , δεν κάνω ένα post για τα αυτοκινητάκια που έχουν περάσει από τα χέρια μου ;
Λοιπόν, έχουμε και λέμε :
1. LDA - Lada δηλαδή. Το ''τανκ''.
Δεν ήξερα κα να οδηγώ, γινόμουν και στουπί τότε, φτηνά την γλιτώσαμε.
2. Citroen Saxo - Η ''Γαλλιδούλα''.
Φοβερό γκομενάκι, περάσαμε πολύ καλά,
δεν γκρίνιαζε καθόλου, μια χαρά.
3. Toyota Corolla - Η ''κούρσα''.
Πολύς χώρος ρε παιδί μου. Ειδικά για τις φωτογραφήσεις και τις αποδράσεις στο Λουτράκι με έφτιαξε. Αλλά η πίκρα ήταν όταν έμενα Ζωγράφου και έψαχνα για parking.
Γάμησε τα.
4. Eίχα και ένα Skoda Fabia Station εταιρικό ένα φεγγάρι. Καλό και αυτό, δεν λέω.
Καλό Σ-Κ , με πολλές σοκολάτες και πολύ σινεμά.

























































































5 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Hfaistiwnas είπε...

Καλησπέρα!
Ωραία είναι, πρωτιμούσα πάντα τα μικρά! χιχιχ!

Καλό ΣΚ!!!!

KitsosMitsos είπε...

Νοσταλγικό :-)
Και γω έχω λατρέψει το αθάνατο Φιατάκι του πατέρα μου που είχαμε οργώσει την Ελλάδα...

aggelo είπε...

ΑΧ ΑΥΤΗ Η ΓΑΛΛΙΔΟΥΛΑ... ΧΩΡΑΓΕ ΠΑΝΤΟΥ... ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΚΑ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΩ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΕΣΠΡΩΧΝΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ... ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ... ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΤΗΣ... ΘΕΝΚΣ...

fpboy είπε...

hfaistiwnas - έχει την γλύκα του και το μεγάλο !

kitsosmitsos - fiataki ε ; καλή φάση...

bro - δεν είναι αυτή η Γαλλιδούλα μας, αλλά μια που της μοιάζει !