Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

2.000 ευρώ είναι μεγάλος μισθός κύριε Πρωθυπουργέ ;

''Mα γιατί να μην πάρουμε αύξηση εμείς που από το δημόσιο παίρνουμε 2 και 3.000 ευρώ τον μήνα ;
Είναι πολλά λεφτά αυτά ;
Εδώ, δεν βγαίνουμε με αυτά και θέλουμε κι άλλα.
Να, ας πούμε σήμερα μπήκε και το δώρο 4-5.000 ευρώ δηλαδή.
Τι κι αυτά πολλά είναι ;
Έλεος πια !
4.000 ευρώ για να περάσω τον Δεκέμβρη μου δηλαδή !

Τι ; Τόσα δεν βγάζουν ούτε άνθρωποι με δική τους επιχείρηση ;
Τι ; O βασικός μισθός είναι κάτω από τα 700 ευρώ ;

Μα τι λέτε κύριε ;
Εγώ είμαι στο δημόσιο.
Τι με ενδιαφέρει πόσο είναι ο βασικός μισθός στην υπόλοιπη Ελλάδα !
Εγώ, ο άντρας μου, ο γιος μας στο δημόσιο δουλεύουμε,
που να ξέρουμε τι γίνετε στον ιδιωτικό τομέα ;
Εμείς κύριε μου, είμαστε ανεξάρτητο κράτος !
Παίρνουμε άλλα λεφτά,
δουλεύουμε άλλα ωράρια,
βγαίνουμε νωρίτερα στην σύνταξη
ενώ εσείς δουλεύετε 10 και 15 χρόνια παραπάνω.

Δώστε μας την αύξηση μας για να μην σας γαμήσουμε
(όχι πως δεν σας γαμάμε, αλλά λέμε τώρα.....) .''

υ.γ- ''Μαλάκες'' που είστε άνεργοι - αυτοαπασχολούμενοι - part-timers μπαίνουν τα δώρα των δημοσίων αυτές τις μέρες λέμε κορόιδαααααααααααααααααααααααααααααααα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

υ.γ- Ονειρεύομαι μια Ελλάδα που δημόσιος και ιδιωτικός τομέας θα έχουν τις ίδιες απολαβές, τις ίδιες συντάξεις, τα ίδια επιδόματα.
Ι have a dream...................

4 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Τώρα τι να σου πω..

Run Boy Run είπε...

Η νοοτρπία... "Να μεγαλώσει το παιδί μου να πιάσω τον τοπικό βουλευτή και να το χώσω στο δημόσιο" δεν θα βγει ποτέ από τον Έλληνα.

Αυτό το βόλεμα (δημόσιο) με μια δόση γκρίνιας (τραβάω και 20 απεργίες τον χρόνο άμα λάχει) είναι η δεύτερη φύση εκατοντάδων χιλιάδων που όπως ξέρεις και ξέρω βγάζουν κυβερνήσεις.

kikop80 είπε...

Μια είναι η λύση!
Όλοι στο δημόσιο!
Οπότε δεν θα υπάρχει τίποτα το ιδιωτικό!!!
Ε??
:-D

fpboy είπε...

hfaistiwnas - χι,χι...

run bοy run - ναι, έχεις απόλυτο δίκιο.

kikop80 - Ρε άντε στην Κούβα ρε, χα,χα, πλάκα κάνω!