Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Στο wagamama

Μούφα !!!! Βαρετά !!! Νηστικός έφυγα !!!
Ρε σουβλάκια από το Ραβαΐσι στου Ζωγράφου έχετε φάει ;
Μακαρόνια στο ilDoppio στα Εξάρχεια ;
Καπνιστή μπριζόλα στην Λεύκα στην Μαυρομιχάλη ;
Στα ρωσοπόντια στην Βαλεντίνα στην Καλλιθέα τα πάντα όλα ;
Ρε τι είναι αυτά τα ξενέρωτα ρύζια ρε πούστη μου ;
Ιαπωνικό ρύζι και παπάρια μάντολες.
Τι Ιαπωνικό, η μάνα μου απο τον ''Μπούθουλα'',
έτσι ακριβώς το κάνει.
Και εντάξει, εδώ είναι Αθήνα + ''πίσω απο το Θησείο πέφτουν τα φεγγάρια''
που λέει και το λαϊκό το άσμα,
δεν λέει να τρως μέσα στα ντουβάρια των Mall.
Πρώτη φορά το έκανα και δεν το ξανακάνω.
Ευτυχώς μου κάνανε το τραπέζι κάτι πελάτες γιατί βγαίνει και κανένα 25άρι με γλυκό
και θα τα έκλαιγα.

υ.γ - Χα,χα, πέρα απο την πλάκα, απογοήτευση το φαγητό.

12 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

λολολ! Δεν έχω πάει!
Αλλά δεν το βλέπω με αυτή την κριτική! λολ!

Γκρινιάρης είπε...

Πάντως στα εστιατόρια της αλυσίδας στην Αγγλία τρως καλά και χορταίνεις άνετα. Εξαρτάται βέβαια κι από την επιλογή του πιάτου. Ωστόσο, γούστα είναι αυτά και... περί ορέξεως κολοκυθόπιτα!

ΥΓ. Απ' όσο θυμάμαι οι τιμές είναι αρκετά καλές εκεί, κύριο πιάτο περίπου 7-9 λίρες.

mamma είπε...

"Στα ρωσοπόντια στην Βαλεντίνα στην Καλλιθέα τα πάντα όλα;"

ε, ναι!!!!!!!

kikop80 είπε...

Οι πληροφορίες σου fp, είναι μακράν οι πιο χρηστικές για το ΣΚ που μας έρχεται!
Από καισαριανή τι ξέρουμε?
Έχεις έτοιμη πρόταση???
Θέλουμε έργα όχι πράξεις!!!
:-DD

fpboy είπε...

hfaistiwnas- κάτσε εκεί που είσαι !!!

fpboy είπε...

Γκρινιάρης - Ναι το ξέρω !
Και εδώ κάπου 8 με 10 ευρώ το κύριο πιάτο !
Εντάξει, εγώ τρώω βαριά Ελληνικά,Τούρκικα να το πω ;
Πάντως μόνο ξένους έβλεπες στο wagamama !

fpboy είπε...

mamma - πω,πω, αυτό το χοιρινό σουβλάκι το μαριναρισμένο τα σπάει !
Και το χοιρινό με πουρέ και η καροτοσαλάτα, πω,πω, λέμε.....

fpboy είπε...

kikop 80 - Aν είσαι για κρέας Λαδόκολλα να γουστάρεις !
Αν θες ψαροταβέρνα στην κεντική πλατεία ( Εθνικής Αντιστάσεως)
η τελευταία απο την κάτω μεριά της πλατείας ( προς Αθήνα,όχι προς Υμηττό) είναι πολύ διάσημη και πολύ καλή.
Θα την δεις έχει τον πιο πολύ κόσμο!

elf είπε...

Να προσθέσω σουβλάκι απ' την κυρα-Λένη στο Ν. Ηράκλειο και μπιφτέκι=γαλοτύρι=τηγανιτές πατάτες στο Δούρειο στα Εξάρχεια.

Πάω να φάω. Καληνύχτα!

NdN είπε...

Δεν μου αρέσουν καθόλου τα Wagamama! Εχω φάει 2 φορές στο Λονδίνο και δεν ξαναπάτησα.

Σοφία είπε...

Πέστα άνθρωπέ μου! Ούτε κι εγώ το συμπαθώ το Wagamama, το θεωρώ μεγάλη μούφα. Οι γεύσεις του είναι γι' αυτούς που τους αρέσει το γιαπωνέζικο (λίγο άγευστο) φαγητό, που προσωπικά ποτέ δεν συμπάθησα. Τρεις φορές έχω φάει στο Wagamama στο Λονδίνο, και μόνο η πρώτη ήταν από επιλογή. Στην Αθήνα εννοείται ότι δεν έχω πάει και ούτε πρόκειται.

fpboy είπε...

elf - χμ, απο Ηράκλειο μεριά δεν έχω ιδέα, θα το ψάξω !
(πάω+εγώ να φάω!!!)

ndn - Nαι μωρέ δεν λέει μια !

Σοφία - Άσε και εχθές έτρωγα στην Τζιά κάτι φαγητά.....
Αλλά θα κάνω άλλο ποστ για αυτή την φάση ! Φιλιά Σοφία, καλά να περνάς !