Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Διακοπές 2009




Κλειστό κινητό.
Mια βερμούδα 3 μέρες.
Αθλητικές εφημερίδες, ταξιδιωτικά περιοδικά, Γιάλομ και Nitro.
Τσαλακωμένα ρούχα,
και μια μικρή βόλτα το βράδυ.

Οι διακοπές είναι η κατάσταση, όχι το μέρος.
Το μέρος είναι η δικαιολογία.
3 μέρες στο χωριό της δικιάς μου στην Υπάτη.
Μια βδομάδα κάμπινγκ στις Ροβιές στην Βόρεια Εύβοια, πάμφτηνα και λίγο βαρετά,
μια μονοήμερη στην Σκιάθο ( που τα σπάει!),
και μια βδομαδούλα στο Λουτράκι απόλυτης τεμπελιάς και καλοπέρασης.
Η αλήθεια είναι οτι θα ήθελα και μια Ελαφόνησο μέσα στον Σεπτέμβρη
αλλά δεν με παίρνει να λείπω.


Πάντως στην γύρα θα είμαι, μέσα στον Σεπτέμβρη έχω φωτογραφήσεις σε Νάξο και Καλαμάτα, οπότε τον σάκο μου τον έχω πάντα έτοιμο......

υ.γ - φωτό απο το site του κάμπινγκ στις Ροβιές.

3 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Μην παραπονιέσαι καθόλου! Πάλι ταξιδάκια θα κάνεις! :)
Αυτές είναι οι διακοπές.. ηρεμία και να μην σε νοιάζει τίποτα..

aggelo είπε...

ΒΕΡΜΟΥΔΑ Η ΧΑΟΣ ΜΠΡΟ...
ΑΥΡΙΟ ΠΕΡΝΑΩ ΙΝΤΕΡΒΙΟΥ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ... ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...

fpboy είπε...

Ηφαιστίωνας - Φίλε μια χαρά!
Αν σκεφτείς οτι μόλις άνοιξα το γραφείο τον περασμένο Σεπτέμβρη έλεγα πως ''ωχ, φέτος το καλοκαίρι δεν θα έχει διακοπές !''.
Μια χαρά !

Aggelo - Έλα ρε μπρο , καλή φάση ακούγεται !