Τρίτη 19 Μαΐου 2009

''Mεγάλοι Έλληνες'' - the end


Ωραία η προσπάθεια του Σκαι.
Αν μάθαμε κάτι ;
Αρκετά !
Και αυτό έχει μεγάλη σημασία μιας και οι περισσότεροι
έχουμε μείνει στην προπαγάνδα που λέγεται
''ιστορία'' στο σχολείο.

Αν τα μάθαμε πολλοί ;
Νομίζω όχι.
Μιλάω με πολύ κόσμο και όλοι μου λένε ''δεν το είδα! ''.
Και τι έκανες ρε μεγάλε ; Παπάρια.
Εγώ με την δικιά μου κάτσαμε και τα είδαμε και τα 10 ντοκιμαντέρ.
Kαλές παραγωγές.
Ωραία ήταν.

Ελπίζω να δούμε και άλλες προσπάθειες από τον Σκαι ( την μόνη τηλεοπτική ελπίδα !),
για δημόσια συζήτηση για διάφορα θέματα.

υ.γ - Ψήφισα Παπανικολάου δαγκωτό.
υ.γ - Έχω ερωτευθεί την Σια Κοτσιώνη.......

4 σχόλια:

Run Boy Run είπε...

Καλημέρα,

Και εγώ Παπανικολάου ψήφισα. Ακόμα και τώρα πιστεύω ότι αυτός μαζί με εκατοντάδες Έλληνες επιστήμονες του εξωτερικού αξίζουν να είναι ΟΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.

Laplace είπε...

καλησπερα φιλε
δεν το ειδα και δεν ψηφισα..
με εξεπληξε που το ειδες θετικα!
παντως καλυτερα τετοια ντοκιμαντερ παρα ριαλιτι..

μπαζο η κοσιωνη μωρε..τι σαρεσει?

φιλια

βιολιστης στη στεγη είπε...

Ολα καλά, τα ντοκυμαντέρ πολύ ενδιαφέροντα και καλογυρισμένα. Τα είδα, τα περισσότερα... Εκείνη τη ψηφοφορία δεν μπόρεσα να καταλάβω με τίποτα! Λές να έχει μεγάλη κάψα ο Πλάτωνας, άν θα περάσει σε ψήφους τον Κολοκοτρώνη; Κι' εκείνο το "Ψηφίστε με" στις αφίσες!
Ελεος!
Καλό σου βράδυ χοντρό αγόρι...

fpboy είπε...

run boy run - Χαίρομαι που συμφωνούμε !

laplace - Ε,όχι και μπάζο η Σία!
Αχάριστε, χι,χι !

βιολιστής στην στέγη -
Η αλήθεια είναι οτι μερικοί παρουσιαστές μου την σπάσανε, αλλά οκ, δεν θέλω να μένω σε αυτό.
Η σκηνοθεσία ήταν απίστευτή !

υ.γ - Ρε δεν είμαι χοντρό αγόρι!