Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

Aντιπαλεβόλ

Επειδή πιάσαμε πάτο αυτή την βδομάδα.
Επειδή χρειαζόμαστε ένα νέο μανιφέστο σαν Έλληνες και σαν άνθρωποι.
Επειδή χρειαζόμαστε έναν νέο είδους πατριωτισμό, μια νέα αστυνομία.
Επειδή χρειαζόμαστε ένα νέο σχεδιασμό για το κέντρο της Αθήνας.
Επειδή χρειαζόμαστε να ξυπνήσει επιτέλους η συντηρητική Ελληνική επαρχία.
Και επειδή όλα αυτά δεν γίνονται σε μια μέρα.
Ας χαλαρώσουμε λίγο.
Ας βγούμε να διασκεδάσουμε πριν μας πάρει εντελώς απο κάτω.
Το χειρότερο που μπορεί να μας συμβεί είναι να μιζεριάσουμε.
Ας δώσουμε στον εαυτό μας την ευκαιρία να χαλαρώσει λίγο.
Εγώ μαζεψα τα κομμάτια μου και βρήκα το κουράγιο να πάω γήπεδο την Τετάρτη
και ένα σινεμαδάκι σήμερα.
Μου έκανε πολύ καλό.
Είχε μαυρίσει η ψυχή μου.
Σας προτείνω να κάνετε το ίδιο γιατί σπίτι παραμονεύει ο κακός Κούγιας !!!!
Προχωράμε.....
Δεν ξεχνάμε αλλά προχωράμε....

4 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Είδα την διαφήμιση από την ταινία...
Πάμε παρακάτω έτσι και αλλιώς.. να τα θυμόμαστε κάπου κάπου να μην ξεχνιόμαστε...

Laplace είπε...

σωστα τα λες,αλλα ελα που εγω ειμαι κολλημενος ακομα εκει κ δεν σκεφτομαι τπτ αλλο
κ που πηγα γηπεδο τι καταλαβα?δεν ειχα διαθεση ουτε να πανηγυρίσω..
ισως παω κ εγω καποια ταινια το σκ,αλλα σιγουρα με τπτ δεν θα δω την τζολι..μου την 'σπαει' κ αυτη..χαχαχα

καλο πσκ

Sophia Kollia είπε...

Έχεις δίκιο, αλλά πιστέυω ότι ζούμε ένα διάλημα πρίν κάτι άλλο..
καλημέρα

fpboy είπε...

hfaistiwnas - Ηφαιστίωνα μου γενικά σε μανούρα θα βρισκόμαστε γιατί συμβαίνουν πολλά.....

laplace78 - Εγώ πριν το γήπεδο έλεγα στον εαυτό μου ''που πας ρε ζώο'', αλλά ευτηχώς το ξεπέρασα μέσα στον αγώνα!

σοφία - Λες να έρχονται χειρότερα ?
πραγματικά τι θα ήταν χειρότερο ?
που πάει το μυαλό σου ?
καλημέρες