Τρίτη 25 Μαρτίου 2008

μια πολύ ενδιαφέρουσα έκθεση....



Περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον την έκθεση για τα 20 χρόνια του Φωτογραφικού κύκλου στο Μπενάκη. Μας λείπουν οι μεγάλες εκθέσεις φωτογραφίας στην Ελλάδα.
Δυστηχώς, τέτοιες εκθέσεις μπορούν να γίνουν μόνο με την συνδρομή κάποιου φορέα του κράτους και χορηγών. Ίσως με αυτή την έκθεση κλείνει ένας κύκλος (μεγάλος και σεβαστός) για την καλλιτεχνική φωτογραφία στην Έλλαδα.
το θέμα είναι ποιός θα ανοίξει έναν καινούργιο. Όπως και να έχει, θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.....

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είναι η ώρα σου να αρχίσεις να σκέφτεσαι το άνοιγμα ενός τέτοιου κυκλου.Έτσι για την χάραξη καινούριου δρόμου.Και δεν κάνω πλάκα με αυτό που λέω.Απλά μου αρέσει η δουλειά σου φίλε.

Καλησπέρα

Βάσσια είπε...

Μου αρέσει η φωτογραφία, και ιδιαίτερα η ασπρόμαυρη.
Ως "φωτογράφος" είμαι ΧΑΛΙ.
:-)
Θα πορσπαθήσω να κατέβω να την δω.
Πολύ ωραία πρόσταση Fp.

roadartist είπε...

Γνωρίζω σχετικά, έχω λάβει και τη πρόσκληση απο φιλους..Κρίμα που έκλεισε ο φωτογρ.κυκλος..
Αλλα και αυτα τα διδακτρα του..'φωτιά'..ρε γμτ..

Laplace είπε...

καλη φαση φαινεται αν κ εγω ειμαι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΩΣ απο φωτογραφια...

fpboy είπε...

island - θενκς ρε φίλε! Με έχεις ''σκλαβώσει''. Όποτε με πιάνουν οι ανασφάλειες μου, θα διαβάζω το ποστ σου!

vassia - Να κατέβεις Βάσσια μου, είναι και ο χώρος απίστευτος!

roadartist- Χα,χα, roadartist είσαι μέσα στα κόλπα! Ο Κυκλος απευθηνόταν σε ''φτιαγμένο'' οικονομικά κόσμο!

laplace- η άρχη είναι δύσκολη!

Σοφία είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσα έκθεση, αλλά δυστυχώς δεν θα την προλάβω :-(