Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2007

my day, today


10.00 το πρωί - Εξάρχεια .Δίνω κάτι εκτυπώσεις , είμαι πιεστικός. Θα περάσω σε 2 ώρες να δω ότι δεν με έχεις γραμμένο και προχωράς τα δικά μου . Δεν γίνεται αλλιώς μερικές φορές .
- Βρίσκω ευκαιρία και μπαίνω στο public στο Σύνταγμα . Γαμάτο.
-Το κέντρο έχει μια όμορφη ησυχία σήμερα . Από ώρα σε ώρα θα βρέξει .
- Το Σάββατο φεύγω για Κωσταντινούπολη με τρένο .
-Αγοράζω ένα κασκόλ απο τα spingfield και ψάχνω παρέα για καφέ .
12.00- Έρχεται ο Δημήτρης και αράζουμε δίπλα από το σκουφάκι .
-Έχω να παραδώσω και μια δουλειά στην Κυψέλη . Είμαι εκεί κατά τις 2 .
-Πολλοί γιάπιδες , η αριστοκρατία θυμάται τα παλιά στο Zonar's , πρεζάκια στην 3ης Σεπτεμβρίου. Always the same.
14.00- Κυψέλη σε μια γκαλερί με κοσμήματα. Ωραίος χώρος. Η δουλειά αρέσει. Όλα καλά . Φεύγω γρήγορα για τις εκτυπώσεις .
15.00 - Οι φωτογραφίες έτοιμες , περιμένω κάτι ημερολόγια .Ατυχία. Το ρεύμα πέφτει.
Πακέτο. Παίρνω ότι ήταν έτοιμο και μπαίνω σε ένα ταξί για Ζωγράφου. Ψιχαλίζει. Στο ταξί τα γνωστά ''Φίλε ,όλες είναι πουτάνες κ.τ.λ ΄΄ . Οκ , εσύ ξέρεις , εγώ απλά έχω δουλειά !!! Πολύ δουλειά !
16.00 - Πρέπει να χωρίσω τις φωτογραφίες για να της παραδώσω το απόγευμα σε μια τύπισσα στην Βάρκιζα. Στου διαβόλου την μάνα δηλαδή . Είμαι σε υπερένταση.
18.00 - Φεύγω τρέχοντας . Πανικός στην Κατεχάκη .Βρέχει και γίνεται της πουτάνας .
Την παλεύω με cd των Interpol . Ας είναι καλά ο μπρο που με φτιάχνει με τα καλύτερα .
19.00 - Λιμανάκια , μετά την Βουλιαγμένη . Σταματάω για κατούρημα. Απίστευτη θέα , άλλος θεός .Όμορφη περιοχή .Ήρεμη. Σε 5' δίνω την δουλειά και πάμε για πίσω .
21.00 - Φτάνω σπίτι εξαντλημένος . Η δικιά μου λείπει .Ζεσταίνω φαγητό για να πάρω δυνάμεις. Αρχίζω και φτιάχνω κάρτες για τα Χριστούγεννα για φίλους , αλλά κύριως για επαγγελματικούς ''φίλους'' . Κολλάω,γράφω,τα κλασσικά.
22.30 - Οκ , με τις κάρτες . Τώρα έχω να οργανώσω τα αυριανό μάθημα φωτογραφίας που κάνω . Πρέπει να βρώ φωτογραφίες διάσημων και κλασσικών φωτογράφων για να κάνουμε μάθημα ιστορίας αύριο . Ευτυχώς , βρίσκω κάτι πολύ οργανωμένες γκαλερί αυτών των τύπων που έψαχνα .
24.00 - Ουφ, τελείωσα . Να μπω λίγο στους G.W.F να διαβάσω τα νέα για την ομάδα μου .
Α, ξέχασα να πάρω την πελάτισσα στην Κηφισιά . Ρε πούστη μου... Πρέπει να φτιάξω ένα χαρτί με τις αυριανές δουλειές ...Και να κάνω και μπάνιο ....
01.00 - Σάββατο πρωί φεύγω , το 'παμε ? χι,χι,χι.....Και δεν πιάνει ούτε κινητό , ούτε τίποτα ...

10 σχόλια:

YO!Reeka's είπε...

κωσταντινούπολη με τρένο;! (αφρίζω)
καλά να περάσεις! (αφρίζω)
κλικ! (αφρίζω)

mamma είπε...

Εξάρχεια, ε; Τα καλύτερά μου χρόνια!
Μέχρι και διαμέρισμα αγόρασα για να μην είμαι απλά ένοικος στο πιο ζωντανό σημείο της πόλης.
Και μετά Κυψέλη, Ζωγράφου, Βάρκιζα και φεύγεις και για Κων/πολη.
Με τσάκισες...
Σ' ένα ποστ τα καλύτερα σημεία της ζωής μου.
Φέρε αναμνήσεις και φωτό.
:-)

So_Far είπε...

Mα πιπι στα Λιμανάκια ? την "ποτίσατε" τη γειτονιά μας.
Καλό ταξίδι, και καλά να περάσετε . Πάντα έτσι.

fpboy είπε...

yo!reeka's - Yo! θενκς !θα έχω το νου μου να διαβάζω τις περιπέτειες σου! Πιός ξέρει τι θα σου τυχεί μέχρι τις 28 που γυρίζω....
mamma - Θα φέρω τα πάντα μάμα !Και εγώ παιδί του κέντρου είμαι, αλλά και στα προάστια μια χαρά είναι,μια χαρά !
so far - Την γειτονιά σας? Αυτά είναι !Μην σου πω οτι την βρίσκω πιο πολύ τον χειμώνα προς τα μέρη σας. Σα να είσαι σε νησί είναι...θενκς για τις ευχές !

Laplace είπε...

ταξιδιάρα ψυχη!λιγο σου εμεινε κ την κανεις..
Εξαρχεια κ ΤΕΡΜΑ..αλλη φαση

virginia Diakaki είπε...

i konstantinoupoli einai a p i s t e u t i!!!!! tha peraseis apisteuta zileyo xponia polla!!!

Laplace είπε...

ta kempap me regoula etsi? :P

island είπε...

ουφ...αγώθηκα ρε φίλε.Ούτε ο Βέγος ούτε και εγώ τόσο τρέξιμο.ΝΑ σου ρίξω και μία ιδέα....άμα θέλουμε ούτε εδώ και τώρα πιάνουν τα κινητά...γι αυτό μη με βάζεις σε σκέψεις.ΚΑλά να περάσεις και να μας φρέρεις από εκεί τις εντυπώσεις σου.

fpboy είπε...

x - Χμ έχεις πάει λοιπόν! Πρέπει να είναι απο τα μέρη που η τα λατρεύεις η τα μισείς .
Πάντως πρέπει να είναι τέλειο μέρος για φόνους Χι,χι.

laplace78 - Ποια ρέγουλα ! Για τα κεμπάμπ πάμε ! Θα γίνει μάχη !

island - Αστα να πάνε! Κεφάλι καζάνι κάθε μέρα !Δεν με πέρνει να κλείσω το κινητό ούτε μια μέρα λόγω δουλειάς !Ούτε μισή βασικά !

Ανώνυμος είπε...

ante giati eheis pixei filos !
george